קניתי לאחרונה שיאומי רדמי 9C ב-ksp, באחריות של המילטון. בפעם הראשונה שחיברתי אותו ל-PC והעברתי קבצים, לא היתה בעיה. מאז ה-PC לא מזהה אותו ולא מופיעות התראות במכשיר בעת החיבור.
החלפתי כבל, וזה לא עוזר. פניתי לתמיכה של המילטון כבר מספר פעמים. הם משיבים בפעם הראשונה, לעתים גם יש הודעת המשך, אבל זהו. הם לא בעניין של לתמוך. מה ניתן לעשות ? אולי יש איזשהו אתר תמיכה של חברת שיאומי שיכולים לעזור ?
תודה מראש.
החלפתי כבל, וזה לא עוזר. פניתי לתמיכה של המילטון כבר מספר פעמים. הם משיבים בפעם הראשונה, לעתים גם יש הודעת המשך, אבל זהו. הם לא בעניין של לתמוך. מה ניתן לעשות ? אולי יש איזשהו אתר תמיכה של חברת שיאומי שיכולים לעזור ?
תודה מראש.