שאלה בעניין החזרת מוצרים
שלום
ניצלתי את הנסיעה של אשתי לארה"ב והזמנתי מוצרים באמזון ובאי ביי. חלק מהמוצרים לא מתאימים. כשפתחתי קריאה להחזרה באי ביי קיבלתי תווית להדפסה ולצירוף לחבילה, שעליה כתובת למשלוח וקוד לחברת USPS.
הבעיה היא שהם מניחים שאני בכתובת בארה"ב שאליה נשלחה החבילה, אבל אני צריך לשלוח את זה מכאן.
האם אפשר לשלוח בחברה אחרת (דואר ישראל)? האם זה עדיין יהיה על חשבונם? מה אני צריך לעשות?
כשניסיתי באמזון, קיבלתי כמה אפשרויות לבחירה. רובן דרך שירות drop-off בארה"ב (בחינם). אחת מהן - שירות ups pick-up בתשלום.
מה עושים במקרה הזה?
תודה רבה
שלום
ניצלתי את הנסיעה של אשתי לארה"ב והזמנתי מוצרים באמזון ובאי ביי. חלק מהמוצרים לא מתאימים. כשפתחתי קריאה להחזרה באי ביי קיבלתי תווית להדפסה ולצירוף לחבילה, שעליה כתובת למשלוח וקוד לחברת USPS.
הבעיה היא שהם מניחים שאני בכתובת בארה"ב שאליה נשלחה החבילה, אבל אני צריך לשלוח את זה מכאן.
האם אפשר לשלוח בחברה אחרת (דואר ישראל)? האם זה עדיין יהיה על חשבונם? מה אני צריך לעשות?
כשניסיתי באמזון, קיבלתי כמה אפשרויות לבחירה. רובן דרך שירות drop-off בארה"ב (בחינם). אחת מהן - שירות ups pick-up בתשלום.
מה עושים במקרה הזה?
תודה רבה