מורכב מכדי להסביר בשני משפטים
אבל אתה צודק, אכן מונחים הקשורים לתהליך הרפליקציה (ובעיקר למקרים שבהם הרפליקציה נדפקה).
בגדול, ובהפשטה מוגזמת יתרה, כש- DC מתרפלק עם DC אחר הוא שומר סט של מידע אודות קשר הרפליקציה הזה עם ה- DC השני. בכל פעם שהרפליקציה מתבצעת בהצלחה, כל DC שומר את המידע הזה, ויודע מתי בפעם האחרונה הוא התרפלק, מה בדיוק התרפלק, ומאיפה הוא לקח את המידע הזה. האינפורמציה הזו נשמרת לא רק לגבי הדאטהבייס כולו, אלא גם לגבי האובייקטים שבתוכו, וגם לגבי האטריביוטים של כל אובייקט. הוא יודע בדיוק מה ה- DC השני יודע, ומה הגירסה של אותה פיסת מידע.
כאשר יש תקלה ברפליקציה, למשל במקרה שבו אתה מחזיר DC אחורה בזמן (אפילו חמש דקות אחורה), למשל כאשר אתה מחזיר DC וירטואלי מסנפ-שוט, אז מה שקורה בין היתר הוא שה- DC פתאום רואה שהוא לא מרופלק, אבל מצד שני ה- DC השני שלא חזר בזמן דווקא חושב שהם כן ביצעו רפליקציה. הקונפליקט הזה, ביחד עם העובדה שיתכן שהיו אובייקטים מסויימים שהשתנו והתרפלקו כבר אבל אז פתאום הם הופכים להיות לא רלוונטיים על ה- DC שהוחזר מן המתים, גורמת לבעיות. החל מבעיות ספציפיות לגבי אובייקטים מסויימים (למשל במקרים של מחיקת נתונים - מה שנקרא Lingering Objects), וכלה במקרים של דאטהבייס מלא.
אני אעצור פה כי אני לא רוצה לפרט יותר מזה, ממליץ לפתוח גוגל ולהתחיל לקרוא בנושא.