שאלה בענין החזרת מוצר וביטול חיוב

vardit1

New member
שאלה בענין החזרת מוצר וביטול חיוב

רכשתי מוצר בטלפון, הוא לא תקין וביקשתי להחזירו. כבר שבוע ימים אני בטלפון עם החברה שמסרבת בכל תוקף לבטל העסקה. אתמול בדרך פלא החליט המנהל שלהם לפנות אלי ולהודיע לי שיבואו ויקחו המוצר. איך אני מוודאת שהם יבטלו את החיוב גם לאחר שיקחו את המוצר בחזרה. העסקה מחוייבת בויזה והחיוב החודשי שלי הוא ב-15.12. מדובר בסכום של 5,500 שקלים. אשמח לקבל תשובה דחופה - בשעה 16:00 הם צריכים להגיע לביתי.
 

בר1145

New member
חברת האשראי

טלפני לחברת האשראי והודיעי להם שהמוצר הוחזר ושלא יחייבו ושאלי אותם מה לעשות, אני מניח שהחתמת את מי שלקח אותו ואם ידרשו הוכחה תוכלי לשלוח צילום מהאישור.
 

odedg

New member
קניה בטלפון

שלום לך! אומנם לא עדכנת אותנו איך נגמר העניין, אבל כדאי שתכירי את חוק הגנת הצרכן. שם יש התייחסות לקניות מהסוג שעשית כנראה (מכר מרחוק) והדרכים והמשמעויות לביטול.
 
למעלה