שאלה בקשר להזמנה של חיתולים למבוגרים והטעיה ע"י הנציגה

Cobhhh

Member
לאחרונה אמי נאלצת להשתמש בהם אחרי אשפוז בביה"ח.
בביה"ח היא השתמשה בסופר נייט של שקמה ורכשתי חבילה ביום שהיא השתחררה, השבוע הזמנתי 8 חבילות נוספות של סופר נייט Pro skin מ- E-Pharma שהגיעו היום (רכשתי כמות גדולה כדי לחסוך במשלוח).
הנציגה הטעתה אותי ואמרה שאין יותר סופר נייט רגילים, הפסיקו לייצר אותם. רק סופר נייט Pro Skin. הבעיה לדברי המטפלת ש-Pro Skin בצבע ורוד כהה (הרגילים לבנים), והיא מתקשה לדעת אם צריך להחליף אותם. משום שאמי מדי פעם מתניידת לשירותים בכוחות עצמה, אז צריך להחליף לפי מראה עיניים. מלבד זאת כושר הספיגה שלהם נחות.
לאחר מכן ראיתי שהנציגה הטעתה אותי. יש סופר נייט רגילים בכל האתרים, וגם באתר של אי פארמה עצמו. והם משמעותית יותר יקרים.
מה אני יכול לעשות עכשיו? נגזר עלי לזרוק לפח 350 ש"ח? יש לי זכויות צרכניות כלשהן לגבי 7 החבילות הסגורות ?

תודה מראש.
 
נערך לאחרונה ב:

סתם מבקרת

Active member
לאחרונה אמי נאלצת להשתמש בהם אחרי אשפוז בביה"ח.
בביה"ח היא השתמשה בסופר נייט של שקמה ורכשתי חבילה ביום שהיא השתחררה, השבוע הזמנתי 8 חבילות נוספות של סופר נייט Pro skin מ- E-Pharma שהגיעו היום (רכשתי כמות גדולה כדי לחסוך במשלוח).
הנציגה הטעתה אותי ואמרה שאין יותר סופר נייט רגילים, הפסיקו לייצר אותם. רק סופר נייט Pro Skin. הבעיה לדברי המטפלת ש-Pro Skin בצבע ורוד כהה (הרגילים לבנים), והיא מתקשה לדעת אם צריך להחליף אותם. משום שאמי מדי פעם מתניידת לשירותים בכוחות עצמה, אז צריך להחליף לפי מראה עיניים. מלבד זאת כושר הספיגה שלהם נחות.
לאחר מכן ראיתי שהנציגה הטעתה אותי. יש סופר נייט רגילים בכל האתרים, וגם באתר של אי פארמה עצמו. והם משמעותית יותר יקרים.
מה אני יכול לעשות עכשיו? נגזר עלי לזרוק לפח 350 ש"ח? יש לי זכויות צרכניות כלשהן לגבי 7 החבילות הסגורות ?

תודה מראש.
זה בהחלט לא בסדר שהנציגה הטעתה אותך ונתנה מידע לא נכון ואין שום מניעה שיחליפו לך את החבילות שעדיין סגורות.
מצד שני, גם המטפלת "מורחת" אותך. אין "מראה עיניים" בטיטולים, לא בלבנים ולא באחרים, לא של מבוגרים ולא של ילדים. איך אפשר לראות מבחוץ מה יש בטיטול? שמים יד ובודקים כמה הוא כבד (כלומר ספוג בשתן) או מציצים מאחור לבדוק אם יש "תוצרת". לצערי מכירה את העניין היטב מנסיון עם אמא שלי ולשמחתי יש לי נכדים שאני מחליפה להם טיטולים מדי פעם.
 

Cobhhh

Member
זה בהחלט לא בסדר שהנציגה הטעתה אותך ונתנה מידע לא נכון ואין שום מניעה שיחליפו לך את החבילות שעדיין סגורות.
מצד שני, גם המטפלת "מורחת" אותך. אין "מראה עיניים" בטיטולים, לא בלבנים ולא באחרים, לא של מבוגרים ולא של ילדים. איך אפשר לראות מבחוץ מה יש בטיטול? שמים יד ובודקים כמה הוא כבד (כלומר ספוג בשתן) או מציצים מאחור לבדוק אם יש "תוצרת". לצערי מכירה את העניין היטב מנסיון עם אמא שלי ולשמחתי יש לי נכדים שאני מחליפה להם טיטולים מדי פעם.
תודה. יש ימים שהיא מעוניינת לגשת לשירותים בתדירות של כל שעה בממוצע. בפרט כשהיא מחוץ לבית. יש גם בעיה קוגניטיבית.
במקרה כזה המטפלת מביטה בחלק הפנימי של החיתול. אם הוא נקי לגמרי היא מחזירה אותו. עם הטיטולים החדשים כנראה שלא ניתן להבחין. מאז הבוקר היא זרקה כבר עשרה. חלק מהם ראיתי והם נראו לי נקיים.
 

סתם מבקרת

Active member
תודה. יש ימים שהיא מעוניינת לגשת לשירותים בתדירות של כל שעה בממוצע. בפרט כשהיא מחוץ לבית. יש גם בעיה קוגניטיבית.
במקרה כזה המטפלת מביטה בחלק הפנימי של החיתול. אם הוא נקי לגמרי היא מחזירה אותו. עם הטיטולים החדשים כנראה שלא ניתן להבחין. מאז הבוקר היא זרקה כבר עשרה. חלק מהם ראיתי והם נראו לי נקיים.
אין ספק שהמטפלת לא אוהבת את הטיטולים האלו ועושה מניפולציות. עשרה טיטולים מהבוקר? מוגזם ברמות. בוא, אם תקח ליד טיטול נקי וטיטול עם שתן לא תרגיש הבדל במשקל? זה בסדר להחליף את סוג הטיטולים אבל זה לא בסדר שהמטפלת לא עושה את עבודתה כראוי.
בכל מקרה, מאחלת בריאות לאמא ולך כוחות נפשיים להתמודד עם המצב. אני יודעת כמה קשה לראות הורה במצב כזה.
 

Cobhhh

Member
אין ספק שהמטפלת לא אוהבת את הטיטולים האלו ועושה מניפולציות. עשרה טיטולים מהבוקר? מוגזם ברמות. בוא, אם תקח ליד טיטול נקי וטיטול עם שתן לא תרגיש הבדל במשקל? זה בסדר להחליף את סוג הטיטולים אבל זה לא בסדר שהמטפלת לא עושה את עבודתה כראוי.
בכל מקרה, מאחלת בריאות לאמא ולך כוחות נפשיים להתמודד עם המצב. אני יודעת כמה קשה לראות הורה במצב כזה.

המון תודה. את מכירה אולי איזשהו פורום אינטרנטי (לא קבוצה ברשת חברתית) שמספק מידע בנושאים האלה, של סיעוד וטיפול במבוגרים ? אני נתקל לאחרונה בקשיים איומים ברמה הטכנית.
 

סתם מבקרת

Active member
המון תודה. את מכירה אולי איזשהו פורום אינטרנטי (לא קבוצה ברשת חברתית) שמספק מידע בנושאים האלה, של סיעוד וטיפול במבוגרים ? אני נתקל לאחרונה בקשיים איומים ברמה הטכנית.
אני לא מכירה פורום אינטרנטי בנושא. בזמנו קראתי באתר של עמותת עמדא מידע על דמנציה ואלצהיימר. דיברתי עם יועצת שלהם אבל לא זכור לי שזה סייע במשהו.
לדעתי יש להם קבוצות תמיכה.
אני מציעה לבקש מהרופאה הפניה לרופאה גריאטרית. אמא שלי בכללית, אחרי די הרבה אכזבות עם רופאה שלא עשתה כלום הגענו לרופאה טובה ובמרפאה הגריאטרית שהיא עובדת יש גם עובדת סוציאלית וניתן לפנות אליהן תמיד ולמיטב זכרוני יש גם קבוצת תמיכה. מי שעוד עזרה זו פיזיוטרפיסטית של הקופה שרופאת המשפחה נתנה לאמא הפניה לשם (לבקשתי) כדי לקבל הדרכה בשימוש במנוף. אם אתה צריך מידע נוסף אתה יכול לפנות אלי בפרטי ואני אסייע ככל שאוכל ויהיה לי ידע בנושא.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
איני יודע איך נעשתה העיסקה וביזמת מי (יזמתך או יזמת בית העסק), איני יודע ע"ש מי נעשתה העיסקה (על שמך או על שם גימלאית) בכל מקרה זכותך לבטל את העיסקה במקרה הגרוע מבחינתך תוך שבועיים בעלות של 5% ממחיר העיסקה, תוכל לקרוא בחוק הגנת הצרכן, במקרים מסוימים הזכות להתחרט היא עד 4 חדשים, תוכל לפנות לספק, אולי כבר יש לו את מה שאתה רוצה ותוכל להחליף - ולא דרוש ביטול עיסקה והחזר הכסף וקנה במקום אחר
 

Cobhhh

Member
איני יודע איך נעשתה העיסקה וביזמת מי (יזמתך או יזמת בית העסק), איני יודע ע"ש מי נעשתה העיסקה (על שמך או על שם גימלאית) בכל מקרה זכותך לבטל את העיסקה במקרה הגרוע מבחינתך תוך שבועיים בעלות של 5% ממחיר העיסקה, תוכל לקרוא בחוק הגנת הצרכן, במקרים מסוימים הזכות להתחרט היא עד 4 חדשים, תוכל לפנות לספק, אולי כבר יש לו את מה שאתה רוצה ותוכל להחליף - ולא דרוש ביטול עיסקה והחזר הכסף וקנה במקום אחר
תודה רבה.
 
למעלה