שאלה בקשר להכפלת הכביש לקרית שמונה

megashock

New member
שאלה בקשר להכפלת הכביש לקרית שמונה

נסעתי לפני יומיים לקרית שמונה וראיתי שהכפילו כמעט את כל הכביש בשתי קטעים אחד מצומת אמיעד לשדה אליעזר שנראה לי שנפתח כולו לפי שיטת הסלמי לפני כמה ימים והשני מצומת כח לק"ש. לאורך שאר התוואי יש עבודות מאוד אינטנסיביות אבל נראה שמדובר בהנחה של צנרת וגם יש כמה מוקדים של חפירות ארכיאולוגיות של רשות ההעתיקות. מישהו יודע האם מתוכננת הכפלת כל הכביש וסיום הקטע האחרון שנשאר משדה אליעזר לצומת כח ? למה מהתחלה התחילו לעבוד על מקטעים של 5 ק"מ בנפרד במקום לסיים את הכל וזהו, אם אני לא טועה אז הכביש הוגדר מלפני כמה שנים כפרוייקט תשתיות לאומי ומאז הספיקו לסלול רק חמישה קילומטרים חדשים.
 

lollik

New member
ראה ידיעה שלי על קיצוץ בתקציב מע"ץ

כפי שסיפרתי הוקצבו 400 מליון שח לגמור את הכביש לקרית שמונה- כחלק מהבטחה לפיתוח הגליל אחרי מלחמת לבנון השניה. אלא שהוחלט גם במקביל לקצץ מליארד שח מתקציב מע"ץ ב-2008 כך שהעבודות שאתה רואה תופסקנה כנראה באמצע מכיוון שבין הפרויקטים שהוקפאו(כגון הרחבת כביש 2 נתניה -חדרה,מחלף פרדיס והרחבת 70עד מחלף זכרון,הרחבת צומת המוביל-אלונים כולל מחלף המוביל וכו'), הוקפא גם הכביש לקרית שמונה.
 

bhmi100

New member
לא כל ההרחבות יתבטלו , זה חלק מהמלחמה עלהתקצי

חלק מהמלחמה על תקציב המדינה בו משרד האוצר מבצע "גזרות" שכלל לא בטוח שהם יתממשו. אפשרי גם ששר התחבורה רוצה ללחוץ על האוצר ולכן זה פורסם.
 

Roobie

New member
היתה על זה כתבה ב"ידיעות" של היום

במוסף כלכלה. ביטלו לא מעט פרוייקטים של הרחבת כבישים, כמעט כולם בפריפריות, ובכביש 90 בקטע שבין יסוד המעלה לעין-אווזים לא תהיה הכפלה בקרוב... כמו-כן בוטלה ההכפלה של הכביש הבעייתי אך המרכזי בין צומת ישי לצומת המוביל, ובין צומת המוביל לסומך (כולל מחלפים שהיו צריכים להיבנות), ונידחו למועד לא ידוע עבודות בניית מסילות הרכבת בין חיפה-קריות לכרמיאל, בין חיפה לעפולה (רכבת העמק) והרכבת לאילת. ולתפארת מדינת ישראל...
 
למעלה