שאלה בקשר להקמת מועדון

שאלה בקשר להקמת מועדון

אם יהיה מועדון בכפר סבא לבני נוער. מה אתם רוצים שיהיה בו(אלכוהול לא יהיה בו)?
 

nofar17

New member
שירה בציבור ../images/Emo6.gif

סתם.. אממ.. אולי גלישה באינטרנט? ובאמת כמו שליהי אמרה, הקרנת סרטים ויצירת מוזיקה.
 
איזה סוג של מועדון?

מועדון ריקודים מועדון כמרכז כלשהו? מועדון שיהיה בעצם כמו בית נוער? מה המטרות של המועדון..ככה נוכל להציע מה אנחנו נרצה שיהיו בו..אך קודם כל, נושא.
 
תשובה

מועדון שיעביר את הזמן ושימנע את השעמום וימנע מבני הנוער להרעיש .
 
מה פתאום..

1) זה מועדון נוער.. ככה שכבר לא תמצא אותי שם 2) בחיים שלי לא הלכתי ולא מתכוון ללכת לתחרות מהסוג הזה 3) מבחינתי מועדון טוב הוא קודם כל אחת שיש לו הגבלת גיל של לפחות 18 אחרי זה.. מוזיקה טובה שאני אוהב , אלכוהול טוב , אחוז גבוה של המין היפה , ועוד כל מני דברים.
 
כדי לאזן פה את התשובות אומר את דעתי

גם אני נמנה עם אלו שלא תראו אותם במועדון כזה. לא בקטע הרע, אלא מכיוון שעברתי את גיל 18. ואני מעדיף מסיבות של חיילים או דברים שקרובים לזה. מבחינת דברים שיהיו במועדון- הוא חייב להיות די מגוון מכיוון שנראה לי שגם ככה בכפ"ס די קשה להקים דבר כזה. צריך להתחיל עם הדברים הבסיסיים ביותר: - נגיש לבני הנוער שלרובם אין אמצעי תחבורה פרטי להגיע איתו. - שהמקום יראה סבבה. שיהיה נעים להיות בו. (ואם בונים לו "ייחוס" אז בכלל מצוין). - אירועים מושקעים ופעילות סדירה מושכת. - עלות כניסה לא גבוהה, מכיוון שקהל היעד אינו מכלכל את עצמו עדיין באופן שיכול להרשות לעצמו הוצאה גדולה של כסף. לפי דעתי צריך להיות בו כל מיני פעילויות: - בתור בסיס אוכל ושתיה זה מצוין (גם אם אין אלכוהול). - שיהיה בחלק מהימים ובמיוחד בסופי השבוע פעילויות מיוחדות: מסיבה רגילה, מסיבה ישראלית, קריוקי, סטנד-אפ, הופעות של להקות נוער. ואחרי שזה מצליח ניתן להמשיך ולחשוב על דברים נחמדים נוספים. מה שכן בעיה, בני נוער כמעט ולא מבלים באמצע השבוע בשעות מאוחרות. אולי זו תהיה בעיה להפעיל מקום כזה ושהוא יביא רווחים. ותגובת הקונטרה שלי ל"חייזרים" היא שמבחינתי מועדון טוב הוא אחוז גבוה של אנשים טובים ולא אכפת לי אם הם יהיו גברים או נשים. כל עוד הם יהיו בני אדם בכל מובן המילה. כל הגדרה אחרת של האוכלוסיה לא נראית לי רלוונטית או משמעותית. מה גם שהיא רק מרחיבה את הפערים בין המגדרים והמינים.
 
אני כבר מזמן לא בת נוער

אני ד ימסכימה עם גל על רוב הדברים שהוא אמר. חדר חזרות ללהקות צעירות בעלות ממש מינימלית. משחקי וידאו/ משחקי מחשב. אולי הייתי מאפשרת במהלך השבוע פעילויות במקום ורק בסופ"ש ובחופשים מסיבות.
 
תשובה

גילאי 12- 18 אבל תיהיה הפרדה בין י"ב לז' וזה בגלל שלחיילים ולאנשים בני 18+ יש רשיון יש עוד שאלות?
 

Adidason326655

New member
../images/Emo27.gif מועדון לנוער בכפ"ס ../images/Emo37.gif

* מגברים לגיטרות + מערכת תופים (במה להופעות בעצם). * בר כמו בהפוך על הפוך. * מערכת סטריאו. * רחבה. * אזור התעשייה אבל בקרב יותר למרכז (העירייה לא יכולה לשים מועדון שכזה במרכז / אזור מיושב בגלל הרעש). * אם זה מועדון לא רק לערבים (שעות הערב, לא המגזר הערבי...) אז כמובן שיהיה חדר פעולות וכו' ואפשר לנצל את זה לעוד מרכז נוער.
 
"בר"?

הייתי חייבת.
 

שי אילן

New member
אם לא..

יהיה אלכוהול,מוזיקה כמו שבני נוער רוצים אז זה בטוח יהיה מועדון של אשכנזים אם כבר מועדון תעשו משהו כמו החסילון שזה דאנס בר בהרצליה או כמו האופססיון שזה מועדון מיזרחי שזה גם מקומות ישיבה וגם אחלה של מוזי'=קה וגם בימיוחד יש שם אחלה של משקאות טובים
 
אמ..

הייתי רוצה שיהיו הופעות של להקות מתחילות, הרבה מוסיקה בכללי, כמו שכבר אמרו פה.. ובמקום מרכזי יחסית. שיהיה אפשר סתם לשבת שם. אפשר גם אוכל ושתיה, במחיר נמוך.
 
למעלה