שאלה בקשר לחלון.....

JeLyFisH

New member
שאלה בקשר לחלון.....

עשיתי בית...לבית יש חלון שנפתח החוצה... יש אפשרות לשים לחלון ציר שעליו הוא יפתח זאת אומרת....(ראו תמונה)....
 

JeLyFisH

New member
יש מצב אני רק צריך להזיז את

ה PIVOT וזהו??? אני לוקח את הPIVOT של המסגרת של החלון ומזיז אותו אל הציר?
 
מנוע רנדור.

אם לפרט קצת - זה פלאג-אין שאתה יכול להוסיף לתוכנה והוא משתמש באלגוריתמים שונים בתהליך הרנדור. הוא מאפשר לך להגדיר חומרים בצורה שונה ש"מדברת" בשפה של המנוע ומאפשרים ניצול אופטימלי של תכונות המנוע. ממה שאני יודע "ברזיל" מחשב GI מהר מאד, אבל יש סוגים שונים של חישובים שלוקחים לו יותר זמן מלמנועים אחרים. אני מציע לך להשתמש בגרסא חוקית של התוכנה (מניסיון כואב של מישהו שאני מכיר).
 

JeLyFisH

New member
מה זאת אומרת?

גירסא חוקית של איזה תוכנה?? ומאיפה אני משיג את הברזיל הזה?
 
חחח...בלבלתי אותך...

התכוונתי לפלאג-אין. מה זאת אומרת "מאיפה אני משיג את הברזיל הזה"?! חפש!
 

JeLyFisH

New member
כי אם זה חינמי חשבתי אולי תוכל לתת

לי לינק וככה אני אסתדר יותר טוב :)
 
בפעם האחרונה

לא. זה לא חינמי. וגם אם כן - תחפש לבד, אולי תמצא משהו מעניין שתוכל לשתף איתנו בפורום, ככה אנחנו נסתדר יותר טוב :)
 
זאת שיטה אחת.

שיטה אחרת היא להשתמש ב-Box helper, לשים אותו במקום של הציר, ולעשות לינק בין החלון לבוקס. אח"כ ב-Helper אתה נכנס לתפריט Hierarchy ובתוכו ל-Link info ושם אתה יכול להגביל את התנועה שלו רק לסיבוב ורק סביב ציר מסויים, ע"י ביטול ה-Vים בכל הצירים והכיוונים האחרים. יש אפשרויות אחרות כמובן, אבל האפשרות הזאת מאפשרת לך לעשות דברים מורכבים הרבה יותר.
 
ואם אתה רוצה להזיז רק את הPIVOT

אז לך לתפריט hierarchy ותלחץ על affect picot only ואז תזיז את הPIVOT. אל תשכח לבטל בסוף את הaffect pivot only.
 

drorlazar

New member
עוד שיטה....

אתה יכול לשים FFD על החלון. את ה-FFD אתה מכניס מתחת להיררכיה של DUMMY מקשר את ה-DUMMY בPOINT CONSTRAINT לBONE ולעשות אנימציה לBONE עכשיו, אחרי שיש לך אנימציה על הBONE תכניס דרך ה ATTRIBUTE CONNECTOR שורה שגורמת לחלון לזוז רק ע"פ הטיים סליידר....
 
למעלה