blackmore1
New member
שאלה בקשר לחשבון חדש
יש לי בעיה עם חשבון חדש שפתחתי באיביי. יש לי 0 פידבקים בנתיים רק התחלתי למכור ועוד לפני שהמכירה הראשונה מסתיימת (שיש עליו כבר הצעה) אני מנסה לעלות מכירה נוספת של פריט אחר אך אני מקבל הודעה בדיוק בדף האחרון של המכירה איפה שיש את הכפתור שמשחרר את המכירה לאיביי שהחשבון שלי ניסרק ע"י איביי והם מוצאים שהחשבון שלי תחת סיכון ולכן הם מגבילים אותי. ז"א החשבון עדיין פעיל (המכירה שהיתה פעילה הסתימה והקונה שילם) אך אני לא יכול לעלות שום איטם חדש למכירה. שלחתי לאיביי שאלה במייל אך מה שקיבלתי זה תשובה אם הרבה אופציות שמציעות לי להחליף סיסמא אם שכחתי אותה או לדווח על מישהו לא מורשה שניכנס לי לחשבון ועוד הרבה סיבות משונות. שאף אחד מהם לא ממש נוגעת לי. אני ממש עובד עצות איך לפתור את הבעיה הזו אולי משהו אם ניסיון יכול לעזור אני מעתיק את ההודעה שאיביי שלחו לי. You can not submit your listing due to the following problems During a recent screening of your account, we observed activity that is unusual or potentially high risk. For security purposes, we have limited access to your account until additional security measures can be completed. Please contact Customer Support at your earliest convenience. We appreciate your patience through this process " כול עזרה תתקבל בברכה.
יש לי בעיה עם חשבון חדש שפתחתי באיביי. יש לי 0 פידבקים בנתיים רק התחלתי למכור ועוד לפני שהמכירה הראשונה מסתיימת (שיש עליו כבר הצעה) אני מנסה לעלות מכירה נוספת של פריט אחר אך אני מקבל הודעה בדיוק בדף האחרון של המכירה איפה שיש את הכפתור שמשחרר את המכירה לאיביי שהחשבון שלי ניסרק ע"י איביי והם מוצאים שהחשבון שלי תחת סיכון ולכן הם מגבילים אותי. ז"א החשבון עדיין פעיל (המכירה שהיתה פעילה הסתימה והקונה שילם) אך אני לא יכול לעלות שום איטם חדש למכירה. שלחתי לאיביי שאלה במייל אך מה שקיבלתי זה תשובה אם הרבה אופציות שמציעות לי להחליף סיסמא אם שכחתי אותה או לדווח על מישהו לא מורשה שניכנס לי לחשבון ועוד הרבה סיבות משונות. שאף אחד מהם לא ממש נוגעת לי. אני ממש עובד עצות איך לפתור את הבעיה הזו אולי משהו אם ניסיון יכול לעזור אני מעתיק את ההודעה שאיביי שלחו לי. You can not submit your listing due to the following problems During a recent screening of your account, we observed activity that is unusual or potentially high risk. For security purposes, we have limited access to your account until additional security measures can be completed. Please contact Customer Support at your earliest convenience. We appreciate your patience through this process " כול עזרה תתקבל בברכה.