שאלה בקשר למפת OPACITY

RLM

New member
עשית

החלקה למודל? כנראה שזה החליק גם את ה-UVs ולכן המודל קצת יצא מהטקסטורה. תנסה לסמן בהגדרות של ההחלקה שלא יחליק את ה UVs. או שזה אולי צל של האובייקט.. יכול ליהיות?
 

VooLKan

New member
נראה לי..

שהבעיה היא שאולי יש נפח לאובייקט, לפחות אני נתקלתי בבעיות שהיה נפח לאובייקט, תנסה לשים את זה על פליין בלי שום נפח.
 
אממ...

ל RLM - אם אתה מתכוון במילה החלקה לmeshsmooth אז לא עשיתי, אבל עשיתי NOISE. זה לא יכול להיות צל, בגלל שאין שום אוביקטים אז אין על מה להטיל צל... לVOOLKAN - באמת עשיתי בהתחלה על פליין וזה לא עשה בעיות אבל רציתי לעשות לזה NOISE והנויז לא יצא יפה על הPLANE. בכל אופן, אני אנסה, למרות שראיתי כבר קובץ (שבא עם התוכנה), שבו עשו את אותו הדבר לBOX ומפותל ומסורבל ולא היו בעיות. יכול להיות שאני לא עושה את זה נכון: הוספתי מפה לOPACITY (זאת שצירפתי) ומפה לDIFFUSE, וזהו. האם יש עוד משהו שצריך לעשות? בכל אופן תודה לשניכם
 
למעלה