שאלה בקשר לסימס 3

Nens333

New member
שתי אפשרויות שידועות לי:

1. פשוט לקחת מהחפצים האישיים ולגרור לחלון המכירה שממש לידם. 2. נראה לי שבשיטה הזאת זה משתלם כלכלית יותר - מביאים את החפצים המיועדים למכירה לחנות השכונתית הזאת (לא זוכר איך קוראים לה, חנות שיש בה כל מיני דברים מוזרים כאלה למכירה), מדברים עם הקופה או המוכר ובוחרים באפשרות של מכירה. החנות "מציגה" למכירה את מה שמביאים לה וכאשר זה נמכר היא מיידעת ומביאה חלק מהרווחים או את כולם (לא בטוח).
 

Double Oxygen

New member
תגובה

תודה על התשובה המהירה. אבל אני אשמח לדעת מה השם של החנות שהזכרת באפשרות השנייה.
 

Nens333

New member
בחוברת המשחק רשום "חנות המשגור"...

אני לא יודע איך קוראים לזה באנגלית... אבל אם זה עוזר, אני זוכר שבשכונה של הרחבת האמבישיונס (ההרחבה איתה באה החנות הזאת) החנות ממוקמת דיי במרכז, ונראה לי שהיא כזה אדומה מבחוץ... פשוט תעצרי את המשחק, תזוזי לאיזור מרכז העיר וחפשי חנות (שבניגוד לחנויות כמו מכולת או חנות ספרים) שאפשר לראות את הבפנים שלה, ושם יהיה אולי פסלים כאלה, ספות, מנורות... בחנות מאה אחוז תהיה קופה כזאתי על שיש. אם את משחקת בשכונה של הרחבת האמבישיונס בכניסה לחנות יהיה את הצלניות המעוגלות האלה כמו שיש בשווקים ומכולות שכונתיות כאלה. מקווה שעזרתי
 

Nens333

New member
בתרגום החופשי של גוגל טרנסלייט

רשום ש"משגור" זה "Consignment", אז יש מצב שהמילה הזאת תופיעה. כשאני חושב על זה עכשיו, אני דיי בטוח שהמילה הזאת מזכירה לי את המילה מהחנות המדוברת, אז יש מצב שזה "Consignment store".
 

Double Oxygen

New member
תודה

חיפשתי אינספור פעמים את החנות הזו ולא מצאתי שום דבר... אין דרך אחרת למכור את הדברים? דרך אגב,ייצרתי מכונת זמן והיא לא נמצאת בדברים האישיים של הסימס... איפה היא?
 

Nens333

New member
אוקיי

אני בטוח שנצליח למצוא את החנות הזאת... אני רק צריך לדעת באיזה שכונת מגורים את משחקת, כי אני דיי בטוח שאם יש לך את הרחבת האמבישיונס היא תמצא בכל שכונה. דרך אחרת למכור את הדברים היא כמו שאמרתי למכור דרך החלון של חפצי הסימס. ממש ליד איפה שמופיעים כל החפצים האישיים של הסימס, מצד שמאל להם, יש כפתור כזה עם סימן של הכסף שלהם (סימלונס או משהו כזה). גוררים את החפצים שרוצים למכור אל הכפתור הזה והם נמכרים. נראה לי שאחרי יצור מכונת זמן היא לא הולכת לחפצים האישיים אלא לחפצי הבית. זה נמצא בקטגוריה השלישית של מצב הבנייה. יש קטגוריה 1 שזה סידור החפצים לפי חדרים, קטגוריה 2 שזה סידור החפצים לפי נושאים, וקטגוריה 3 שזה חפצי המשפחה של הסימס, לשם הולכים דברים כמו המצאות גדולות, רהיטים בהעברת דירה וחפצים לתיקון.
 
למעלה