שאלה ברשותכם
נאמר ישוע נצר לשושלת בית דויד איני טועה על פי התנך כך יבוא המשיח אז זו שאלתי: אם הוא נולד בתולה ללא מעורבות איש אלא על ידי אב אז איך ניתן לטעון שהוא צאצא ישיר של בית דויד? על פי מתי א 22 נאמר כישעיה ניבא את ביאתו פרק ז: הנה עלמה יולדת בן וקראת שמו עמנואל נבואת ישעיה התרחשה בהקשר מלך יהודה ביקש סימן מ ה' שתוכניתם לא תצא פועל לגבי פלישת ארם וישראל לארצו זה אירוע היסטורי', ואכן הנבואה קרתה איך ניתן לקשר זאת לישוע האם נבואות מתרחשות פעמיים ? ישעיהו בפירוש אמר עלמה פירוש המילה עלמה היא גברת צעירה ללא הקשר בתולי. כיצד מתי מצטט את ישעיה ומילה עלמה לפתע נגנזה לבתולה?. בהמשך ישעיה מתואר תוליד בן בטרם יבחין בין טוב לרע אם הוא אלוהים היתכן שאלוהים במצב של טרם הבחין בטוב או רע? בנבואה שאותה מצוטט מתי מישעיהו ז:"כי בטרם ידע הנער מאס ברע ובחר בטוב תעזב האדמה אשר אתה קצ מפני שני מלכיה": על איזו שני מלים בתקופת ישוע מדובר פה? מי זה "אתה" המוזכר בפסוק?" כאן שמו עמנואל עמנואל וישוע הם שמות שונים לעניות דעתי. אלא אם כן היא שינתה את שמו? כאשר יוולד המשיח אנו מצפים לאות סימן גלוי . הנבואה התמששה בימי ישעיהו ,שכו על פי מתי עלמה היא בתולה אם בפעם השניה התקימה לידת בתולה מה מיחד אותה מהמקרה הראשון? האם האב לא היה בוחר בסממן ייחודי יותר לאירוע כזה משמעותי ? יותר מדי סתירות שנאמרו עפי מתי מצטט לפי הנביאים איני פה רואה נבואה על ישוע אלא התעלמות מכל ההקשר של הפרק. הרי בודקים דברים ליסודם ולא מעתיקים שורה ומוציאים אותה מהקשרה.
נאמר ישוע נצר לשושלת בית דויד איני טועה על פי התנך כך יבוא המשיח אז זו שאלתי: אם הוא נולד בתולה ללא מעורבות איש אלא על ידי אב אז איך ניתן לטעון שהוא צאצא ישיר של בית דויד? על פי מתי א 22 נאמר כישעיה ניבא את ביאתו פרק ז: הנה עלמה יולדת בן וקראת שמו עמנואל נבואת ישעיה התרחשה בהקשר מלך יהודה ביקש סימן מ ה' שתוכניתם לא תצא פועל לגבי פלישת ארם וישראל לארצו זה אירוע היסטורי', ואכן הנבואה קרתה איך ניתן לקשר זאת לישוע האם נבואות מתרחשות פעמיים ? ישעיהו בפירוש אמר עלמה פירוש המילה עלמה היא גברת צעירה ללא הקשר בתולי. כיצד מתי מצטט את ישעיה ומילה עלמה לפתע נגנזה לבתולה?. בהמשך ישעיה מתואר תוליד בן בטרם יבחין בין טוב לרע אם הוא אלוהים היתכן שאלוהים במצב של טרם הבחין בטוב או רע? בנבואה שאותה מצוטט מתי מישעיהו ז:"כי בטרם ידע הנער מאס ברע ובחר בטוב תעזב האדמה אשר אתה קצ מפני שני מלכיה": על איזו שני מלים בתקופת ישוע מדובר פה? מי זה "אתה" המוזכר בפסוק?" כאן שמו עמנואל עמנואל וישוע הם שמות שונים לעניות דעתי. אלא אם כן היא שינתה את שמו? כאשר יוולד המשיח אנו מצפים לאות סימן גלוי . הנבואה התמששה בימי ישעיהו ,שכו על פי מתי עלמה היא בתולה אם בפעם השניה התקימה לידת בתולה מה מיחד אותה מהמקרה הראשון? האם האב לא היה בוחר בסממן ייחודי יותר לאירוע כזה משמעותי ? יותר מדי סתירות שנאמרו עפי מתי מצטט לפי הנביאים איני פה רואה נבואה על ישוע אלא התעלמות מכל ההקשר של הפרק. הרי בודקים דברים ליסודם ולא מעתיקים שורה ומוציאים אותה מהקשרה.