שאלה ב 3D MAX בנוגע לצללים

שאלה ב 3D MAX בנוגע לצללים

אני מעוניין ליצור אובייקט שיטיל צל על אובייקטים אחרים בסצינה אבל יהיה בלתי נראה. כיצד? בהתחלה חשבתי שזה יהיה פשוט וקל על ידי שימוש ב MATTE SHADOW MATIRIAL אך אבוי, זה לא עובד!
 
../images/Emo9.gif

האמת שעכשיו ניסיתי להשתמש ב MATIRIAL סטנדרטי וזה עובד ...לפחות עם אובייקטים שטוחים
 

RLM

New member
אפשר גם..

אני לא יודע איך זה בדיוק במקס, אבל במאיה בהגדרות של האובייקט אתה יכול להגדיר שהוא לא יהיה primary visible, ככה שלא יראו אותו, אבל שהוא כן יטיל צל.
 

vitoosh

New member
יש גם יש...

קליק ימני על האובייקט, properties להוריד את הסימון מ visible to camera
 
למעלה