שאלה בNURMS SUBDIVISION, MAX

nissim tr

New member
שאלה בNURMS SUBDIVISION, MAX

מידלתי את המזלטון הממש ממש מופשט הזה אבל כאשר עשיתי לו את הSUBDIVIDE ראיתי שאת גוף המטוס הוא מתעקש להשאיר כמו שהוא ואת השער הוא מחליק. למה זה? יש דרך לסדר? תודה מראש על התגובות
 

RLM

New member
גם לי זה נראה הבעיה..

תוסיף אדג'ים שיחלקו את כל הבסיס לריבועים ולא למחומשים, וזה אולי יפתור את הבעיה.
 

DragonLore

New member
יכול להיות מספר סיבות

1. שהאדגים במודל לא עם CREASE גדול מאפס 2. שכל הVERTICES שם מחוברים (WELDED) 3. שאין POLY SELECTION בSUB-OBJECT או מודיפייר של MESH SELECT רק על האזורים עם שMESHSMOOTH משפיע עליהם. אם אחרי כל זה עדיין לא עובד תנסה את הNUMRS בתוך הEDITBLE MESH (אלא אם כן זה מה שאתה עושה - ואם כן אז תשים MESHSMOOTH או TURBOSMOOTH במקום).
 

nissim tr

New member
תודה רבה לשניכם

נראה לי שאני פשוט אמדל את זה מחדש בצורה הרגילה, כאן ניסיתי לעבוד עם כלי ה-CONNECT EDGES, כנראה הוא אחראי למחומשים...
 

DragonLore

New member
אולי הסבר קל במקום.

למרות שLIGHTWAVE לא מסוגל להתמודד עם מחומשים מקס כן יכול למרות שהSMOOTHING יצא קצת דפוק הוא עדיין יעבוד בסדר. הבעיית SMOOTHING שלך לא קשורה למחומשים. הCONNECT EDGES במקס לא עובד טוב כמו הSCRIPT MESHTOOLS שאני עדיין משתמש בו ומעדיף אותו על הCONNECT של מקס (שמבוסס על הSCRIPT הזה במקור). הטריק הוא פשוט לבחור לא יותר מ2 VERTEXS בבת אחת במקס - עקרונית אבל צריך ללמוד מתי ואיפה. אני מצרף איפה ממה שראיתי צריך עוד EDGES, פשוט תבחר את הEDGES בצבע אדום ותעשה CONNECT. אחר כך תבחר את שלושת הVERTEXS בצהוב ותעשה CONNECT. תבחר את שתי הנקודות בתכלת ותלחץ על CONNECT. זהו, אין צורך לעשות מחדש - ואחר כך תנסה לברר מה הסיבה לבעיות ב-NURMS SUBDIVISON.
 

voguemaster

New member
אתה מזכיר לי את הפעולה החביבה

עליי במקס - WELD של שני וורטקסים
 

מיכאל ג

New member
תבדוק אם מסומן לך

separate by smoothing group. זה צ'קבוקס איפה שהוא בתחתית המודיפייר. מה שוהא עושה זה מפריד את ההחלקה של הסאבדיויז'ן בין קבוצות ההחלקה השונות ככה שאם אתה למשל רוצה שתהיה לך בכל זאת פינה ישרה במודל תוכל לבצע את זה ע"י קבוצות שונות. אז אתה יכול לבטל את זה או שאתה יכול לתת קבוצות החלקה נכונות אם למשל תרצה שהזנב לא יתחבר לגוף בצורה מוחלקת.
 

AshvaK

New member
נראה לי שהוא התכוון למשו אחר.. כזה:

אם התכוונת שאתה רוצה לראות את הפוליגונים החדשים (אחרי ה'החלקה'), וזה פשוט משאיר לך את אותם פוליגונים כפי שהיו רק האובייקט עצמו נהיה חלק: פשוט תעשה convert to mesh/poly (לחיצה ימנית על האובייקט), או שתעשה Edit poly/mesh מהמודפלייר. זה הכל
 
למעלה