שאלה גלוטן ורגישויות: דחוף

immama

New member
שאלה גלוטן ורגישויות: דחוף ../images/Emo53.gif

בן 7 חודשים קיבל ביסקויט תינוקות של רמדיה. על האריזה כתוב מגיל 6 חודשים. האם עלי להבין שעשיתי לו נזק? ואם ההמלצה היא לחכות עד גיל 9 חודשים אז למה ההמלצה הזאת לא מופיעה על כל האריזות של כל מוצרי התינוקות המכילים גלוטן? איך אני יכולה לדעת אם הוא בסדר עם הביסקויטים או לא? להפסיק עם זה עכשיו? אם יש בעיה - אילו תסמינים מופיעים ותוך כמה זמן?? ושאלה נוספת, חשובה לא פחות, מאחר שהוא יונק, ולא אוכל מבקבוק, התחלנו מזונות בכפית. עברו חלק, עד כה, בננה, תפוח, גזר, בטטה ותפוח אדמה. בעבר ניסינו לתת לו תחליפי חלב בבקבוק, וניסינו גם עם תוספות קורנפלור של גרבר ושל רמדיה (בלי סוכר וחומרים משמרים). אבל אלו היו טעימות של מיליגרמים ולא הגענו לאכילה. אתמול הכנתי "מטרנה לילה טוב" - תחליף חלב מעורב עם קורנפלור ועד כמה שהבנתי גם ממותק - הכנתי סמיך וניסיתי לתת לו בכפית. בלע שתי כפיות ולא רצה יותר. עשר דקות - רבע שעה אחר כך הופיעה אדמומית על הפנים והצואר. שאלתי: האם יתכן שאלרגי למשהו מהמרכיבים כאן? לקורנפלור? לסוכר? לתחליף הספציפי? אולי היו שם חומרים משמרים? (לא מצאתי את האריזה של הדוגמית בשביל לבדוק). חוץ מזה - הוא אלרגי ללחצניות ניקל - אולי זה קשור? מה לעשות? האם לנסות שוב קורנפלור? האם תתכן אלרגיה למוצר של חברה אחת ולא למקביל של החברה האחרת? ד"ר וסרמן - אנא ענה במהרה. תודה.
 
גלוטן ואלרגיה לחלב??

לגבי הגלוטן אנא קראי את תשובתי לשאלה דומה ממספר משפחות לגבי האלרגיה- האדמומיות לאחר 2 כפיות מתחליף החלה יכולה להיות אלרגיה לחלבון חלב פרה (לאחר החשיפות הקטנות בעבר) אני לא ממש מכיר אלרגיה לקורנפלור או לסוכרים או למשמרים את יכולה לפנות ליצרן את נסמעת נבונה ומנוסה- הייתי עובד על ניסוי ותהייה עם מנות קטנות של מזון אני לא חושה שהאלרגיה לניקל בעור קשורה (אם הכפתור באמת ניקל טהור) כל טוב
 

immama

New member
לגבי חלבון פרה: לנסות שוב או לא?

תודה על תשובתך. היתכן שיהיה אלרגי רק לתחליף של מטרנה ולא לתחליף של רמדיה (שלאחריו לא הופיעו פריחות)? או שמא עלי להיכנס ללחץ ולעבור מייד לצמחי? (אגב, יש המון אלרגים אצלנו במשפחה אבל אף אחד לא אלרגי לחלבון פרה, היתה תקופה שחשבנו שבני האמצעי אלרגי דווקא לתחליף הצמחי - זה עשה לו שלשולים).
 
הכל ייתכן- לא הייתי עובר עובר לסויה

הייתי נשאר אצל אותו היצרן- מקסימום חוזר ליצרן הקודם לא הייתי מנסה עובר לסויה בהצלחה
 

immama

New member
תודה. בינתיים עזבנו תחליפי חלב

ואנחנו מתרכזים בהיכרות עם מוצקים. תודה על תשובתך.
 
למעלה