שאלה דחופה בקשר לאישפוז יום!!!!

  • פותח הנושא ab85
  • פורסם בתאריך

ab85

New member
שאלה דחופה בקשר לאישפוז יום!!!!

שלום רב. אין לי את הכוחות לגולל עכשיו את ההיסטוריה של בעיותיי הנפשיות, אלא רציתי לשאול לגבי משהו ספציפי. ובכן, אני בן 21 וחצי ואני סובל כל חיי מדיכאון. הייתי בטיפולים וכו' וכו' ושום דבר לא עזר. כרגע מה שנחוץ לי הוא אישפוז יום. מכיוון שאני ירושלמי אינני יכול ללכת לאישפוז יום בתל השומר, מה שהייתי מעדיף. בירושלים ישנם 2 מקומות אפשריים: 1. טלביה 2. כפר שאול. טלביה פסלתי מכמה סיבות. א. אכזבה מהרופאים שם. ב. מקום מדכא ביותר. יום ראשון אני כנראה אלך לכפר שאול. השאלה שלי היא האם מישהו יכול לתת לי המלצות על האישפוז יום שם. וכמובן האם המקום נראה קצת יותר אופטימי מ"טלביה". אודה מאוד על כל עזרה שהיא אני
 
כפר שאול

יש את מחלקה ב זה האישפוז יום. זה מקום פסטורלי... אולי זה מה שיעזור לך. יש גם אישפוז יום בתחנה לבריאות הנפש אני חושבת (הציעו לי את זה פעם.. אני ממליצה שתשאל בתחנה ברחוב שלום יהודה 31). אני לא חושבת שאישפוז יום מתאים לדיכאון. לדעתי אתה צריך למצוא מטפל טוב שהוא גם פסיכיאטר וירשום לך משהו. בהצלחה בכל אופן.
 

היה

New member
עשה לך בעיות ד"ר גודקובסקי?

לא קיבל אותך יפה בטלביה? אגב לאשפוז מלא יש גם הדסה עין כרם ואיתנים בהרי י-ם אבל ליודע אם יש שם אשפוז יום.
 

צבינגית

New member
לגבי כפר שאול

לא הייתי שם הרבה שנים כבר, לשימחתי, אך בעבר כשהייתי שם הייתי באישפוז מלא. תכל'ס, לא נראה לי שיש שם איזושהי תוכנית טיפולית אמיתית. אתה בא, מסתובב בריפוי בעיסוק, מידי פעם יש קבוצות שלא נותנות כלום וזהו. בטלביה דווקא הייתי, אבל עוד יותר לפני. לא יודעת איך זה היום. בתכל'ס, האישפוז יום הכי מקצועי שהייתי בו היה באיזור המרכז, ברמת חן. קח בחשבון שכשנמצאים באישפוז יום בבית חולים פעיל, כמו כפר שאול, יותר קל להגיע לאישפוז מלא במקום. תלוי מה ההעדפה האישית. בקיצור, שניהם, זה נבלה וזה טריפה.
 
למעלה