אכן
ולפי השאלה התמציתית, לא ברורה דרישת הספק הסלולרי (אם קיימת בכלל). כאשר לא יודעים על מה מדובר, אכן צריך לקרוא את חוזה השרות הקיים ולאחר מכן, בהנחה שההסכם היה לתקופה קצובה שמסתיימת, גם אז, מהנכירותי עם חברות הסלולר (שהיא היכרות של צרכן ולא של מומחה להתנהגות חברות סלולריות) הן מציעות הצעות חדשות ולא מתנות תנאים. כהרבה יותר שכיחות טענות שספק העביר את הצרכן לחבילה אחרת ללא הסכמתו, מאשר טענות שהספק הודיע על הפסקת שירות צפויה אם הצרכן לא יסכים לתכתיב כזה או אחר. שיהיה ברור: אני לא אומר "אין חיה כזאת" אני אומר, התאור הקצר של השואל לא מזכיר לי שום חיה שראיתי אי פעם. יהיה תאור יותר מפורט, אפשר יהיה לנסות שוב.