שאלה היה לי טוקמן ברשת סלקום שהיה פעיל לפני כמה זמן הטוקמן הזה עבד

hamma23

Member
על טלפון נוקיה ישן אבל זה טלפון ללא סים למי שזוכר ובאמת התקשרתי למספר והיו לי הודעות ואחרי כמה זמן אני שומע תקליט שאומר שהמספר שגוי מה יכול להיות קרה כאן
 

SHERME

Well-known member
על טלפון נוקיה ישן אבל זה טלפון ללא סים למי שזוכר ובאמת התקשרתי למספר והיו לי הודעות ואחרי כמה זמן אני שומע תקליט שאומר שהמספר שגוי מה יכול להיות קרה כאן
לא קרה כלום
כיום מהשנה האחרונה ישנה מדיניות חדשה של משרד התקשורת בכל הקשור לקווים של פריפייד לחייב את המפעילות למחוק/לנתק מספרים לא פעילים מחצי שנה עד שנה דהיינו שלא חויגו מהם שיחות יוצאות או שלא נשלחו מהם הודעות SMS

המספר שלך נמחק ושווק מחדש בסלקום במסגרת המסלולים הקיימים ללקוחות אחרים
 

דיברגנט חדש

Well-known member
לא קרה כלום
כיום מהשנה האחרונה ישנה מדיניות חדשה של משרד התקשורת בכל הקשור לקווים של פריפייד לחייב את המפעילות למחוק/לנתק מספרים לא פעילים מחצי שנה עד שנה דהיינו שלא חויגו מהם שיחות יוצאות או שלא נשלחו מהם הודעות SMS

המספר שלך נמחק ושווק מחדש בסלקום במסגרת המסלולים הקיימים ללקוחות אחרים
ואם רק קיבלו שיחות נכנסות ונשלחו אליהם הודעות SMS, גם יימחק?
 

SHERME

Well-known member
אבל התקשרתי לשמוע הודעות אז איך פתאום ניצקו
זה פשוט טעות של סלקום
כנראה הלקוח החדש אין לו תא קולי
ואתם התקשרתם לתא הקולי הישן שהמספר עוד היה שלך הקשת את הקוד הסודי ושמעת את ההודעות שלך למרות שהמספר כבר מנותק
המערכת של סלקום קלטה את האבסורד והודיע לך שהמספר שגוי
טכנולוגיה שלום ולהתראות
הבכת אותם
 

SHERME

Well-known member
ואם רק קיבלו שיחות נכנסות ונשלחו אליהם הודעות SMS, גם יימחק?
כן
אתה חייב לרכוש חבילה חודשית שעולה 60 שקל
ישנם חבילות דו חודשיות ב50 שקל
אם לא מוציאים שיחה יוצאת או לא שולחים SMS או לא משתמשים באינטרנט תוך חצי שנה הקו נמחק
 

דיברגנט חדש

Well-known member
כן
אתה חייב לרכוש חבילה חודשית שעולה 60 שקל
ישנם חבילות דו חודשיות ב50 שקל
אם לא מוציאים שיחה יוצאת או לא שולחים SMS או לא משתמשים באינטרנט תוך חצי שנה הקו נמחק
גם אם משתמשים בווטסאפ דרך וויפיי? הרי יש שימוש במספר רק לא דרך הספק.
 

hamma23

Member
ואם זה רק קו שהוא לשיחות נכנסות והתקשרת אליו לא קו שאתה רוצה להוציא שיחה ממנו
 

SHERME

Well-known member
ואם זה רק קו שהוא לשיחות נכנסות והתקשרת אליו לא קו שאתה רוצה להוציא שיחה ממנו
צריך לחשב את החודשים במדוייק
רוכשים קו פריפייד חדש אצל רמי לוי ב50 שקל ברכישה עצמה הקו מוטען ב50 שקל
על המקום מבקשים מהפקיד שה50 שקל יאוקטבו למסלול דו חודשי במחיר של 50 שקל (30 ג'יגה גלישה 1000 דקות שיחה 1000 הודעות SMS)
אחרי חודשיים שפג התוקף של ההטענה האחרונה ממתינים 4 חודשים (בינתיים הקו נשאר פעיל) וישר בסוף 4 חודשים מטעינים מחדש חבילה חדשה דו חודשית
ב50 שקל לאחר חודשיים ממתינים שוב 4 חודשים ואז שוב מטעינים מסלול של חודשיים
יוצא שכל פעם מטעינים ב50 שקל ואז יש שקט חצי שנה
 

k-don

Well-known member
אין פריפייד נורמלי שבו טוענים סכום כסף והוא לא אוזל עד שלא משתמשים בו?
 

hamma23

Member
אז היום התקשרתי למספר הטוקמן שהיה לי ופתאום עכשיו הוא אומר אחרי שהיה בעבר המספר מנותק פתאום המנוי שחייגתם אינו זמין כעט אנא נסו במועד מאוחר יותר
אז זה אומר שעכשיו המנוי עבר ללקוח חדש או מה ?
 

SHERME

Well-known member
אז היום התקשרתי למספר הטוקמן שהיה לי ופתאום עכשיו הוא אומר אחרי שהיה בעבר המספר מנותק פתאום המנוי שחייגתם אינו זמין כעט אנא נסו במועד מאוחר יותר
אז זה אומר שעכשיו המנוי עבר ללקוח חדש או מה ?
המספר נמחק ואוקטב מחדש ללקוח אחר
 

k-don

Well-known member
אז היום התקשרתי למספר הטוקמן שהיה לי ופתאום עכשיו הוא אומר אחרי שהיה בעבר המספר מנותק פתאום המנוי שחייגתם אינו זמין כעט אנא נסו במועד מאוחר יותר
אז זה אומר שעכשיו המנוי עבר ללקוח חדש או מה ?
נתקלתי במשהו דומה בגולן טלקום במנוי רגיל. הם טוענים שמדובר על סים ישן ולכן הוא הפסיק לעבוד.
הם לא שלחו הודעה שהסים יפסיק לעבוד. פשוט הוא הפסיק.
בושה
 

SHERME

Well-known member
נתקלתי במשהו דומה בגולן טלקום במנוי רגיל. הם טוענים שמדובר על סים ישן ולכן הוא הפסיק לעבוד.
הם לא שלחו הודעה שהסים יפסיק לעבוד. פשוט הוא הפסיק.
בושה
למה בושה ?!
כל הכבוד לגולן טלקום !!

הרי בקו רגיל פוסטפייד יש תשלום חודשי של 40/50/60 שקל
גולן כדבריך ניתקו קו שהכניס להם סכום קבוע
לכאורה מה צריך להיות איכפת להם אם מדובר בסים ישן או חדש ?!

או שמדובר בלקוח שהיה בעיות עם התשלום החודשי שלו ולגולן טלקום פשוט נמאס והם ניתקו את הקו בטיעון שמדובר בסים ישן
 
למעלה