שאלה חשובה ליום השחרור הגדול

NightElf

New member
שאלה חשובה ליום השחרור הגדול ../images/Emo13.gif

אני משתחרר עוד שבוע וחצי בערך, ורציתי לדעת איזה ציוד אני צריך לקחת איתי לבקו"מ להזדכות עליו? אני יודע שצריך קיטבג, מדי א', נעליים וכו', אבל האם מישהו שהשתחרר לא ממזמן יכול לתת לי את הרשימה המלאה של הציוד שצריך לקחת? כדי שאני לא אגיע לשם ללא ציוד כלשהו? ד"א, אני מחיל-האויר
 
הציוד שאני החזרתי הוא:

קודם כל אני הייתי גובניק 4 חודשים בצה"ל. 1) מדי א 2) נעליים 3) כומטה 4)חוגר 5)מעיל וסוודר אם יש לך ו..... לכל מקרה תשאל אחרים אם יש להם מה להוסיף, אולי פעם הביאו דברים שכשאני התגייסתי כבר לא חילקו. אני עפתי מהצבא לצערי.
 

NightElf

New member
אלה הדברים שהבנתי שצריך להחזיר

מדי א' (3 זוגות), סוודר, קיטבג/צ'ימידן, סרט זוהר+תיק כלי רחצה, ת.א, כלי ניקוי לנשק (במידה וקיבלת), נעליים (במידה וקיבלת). תמיד אומרים להביא לבקו"ם את התיק אישי, תיק רפואי, תיק ת"ש, ושאר השטויות האלה, לא צריך את זה, אפשר פשוט לזרוק ! כומתה הם לא מבקשים להחזיר. מישהו יכול לאשר? להפריך? להוסיף או לגרוע?
 

bana

New member
סרט זוהר?

למה דוקא סרט זוהר? חסר להם במלאי?
 
חשוב לזכור

להביא את הגז מדמיע....אני יודעת שאצלנו עשו המון בעיות למי שלא היה לה ואפילו העלו למט"ש....
 

veredvered

New member
בכלל לא בודקים שם כלום

לא כמה זוגות את מחזירה ולא שום דבר.. אם את מגיעה בשחרור עמוס ולא לבד אז לא שמים לב מה את מחזירה ומה לא.. סרט זוהר ממש לא צריך... כנ"ל כלי רחצה ומגבת שמישהי אצלינו חשבה להחזיר וצחקו עליה באפסנאות בבקום... גם כומתה לא מחזירים...
 

get well

New member
../images/Emo6.gifהמגבת../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

אולי זה נשמע מצחיק אבל אני הייתי צריכה להחזיר גם את המגבת.. אין לי מושג איך זה אצל בנים אבל אני החזרתי את כל המדים, חגורה, הסוודר והמעיל. כמובן גם תחבושת אישית ששכחתי והייתי צריכה לקחת מחברה.. הכומתה נשארה אצלי. את הגז מדמיע החזרתי.. חוגר כמובן שחותכים אותו...*מרגש ביותר* וזהו נראה לי...
 

get well

New member
ד"א אני השתחררתי בקרייה../images/Emo70.gif

ולא בבקו"ם אז אולי בבקו"ם זה שונה...
 
../images/Emo6.gif גם אני השתחרתי בקריה

והצטרכתי להחזיר את המגבת. יותר מזה - לחברה שלי, שהשתחררה איתי, לא היתה מגבת. אז נתנו לנו מספריים, וחתכנו את המגבת שלי באמצע... אבל העיקר שכל אחת החזירה מגבת! היה אווילי ביותר... אה, וגם החזרנו כומתות - המהדרין הוציאו את הסיכה מהכומתה, למזכרת (אני גאה להגיד שאני לא).
 
אני השתחררתי בבקו"ם!!

וחלק מהדברים בכלל לא החזרתי ולא התייחסו לזה בכלל..את המגבת לא החזרתי היא עדיין בבית(נראה לי), והסרט הזוהר בבית, ובכלל לא התייחסו מה מחזירים ומה לא..
ועל איזה גזירת חוגר את מדברת
? את החוגר שלי לא גזרו בכלל,כי אני עושה מילואים!
טוב,אני לא אומר לכם מה עשיתי עם חלק מהדברים שלי,כי אז תגידו שאני "מורעלת"
(מה שלא יכול להיות כשקר
)
 

get well

New member
אז זהו ש..

אני לא עושה מילואים עקב עודף בנות. את החוגר גזרה לי הפקידה לשניים ונתנה לי את החלק של התמונה...חחחחחח
 

get well

New member
לי נשארה כומתת בנות..

שהייתי הולכת איתה לפני שאסרו... וסיכה יש לי של השלישות כי אני שייכת לשלישות אז לא הייתי צריכה להחזיר אותה...
 

Jany

New member
יוווו גם לי הייתה כומתת בנות

של גבעתי עם סיכת שלישות, היא הייתה עוברת אצלנו בבסיס אצל פקידות קשל"ח שלנו משנת 96, אני הייתי הרכ"אית הראשונה שהלכה איתה.. השארתי אותה כירושה הלאה... חבל שכבר אסור ללכת איתה... אני הייתי נורא גאה בכומתה שלי!
 
למעלה