שאלה חשובה מאוד...

לויs

New member
שאלה חשובה מאוד...

כרגע סיימתי שיחת טלפון עם אמא של הילד שלי (להוי ידוע הילד גר אצלה). ובישרה לי שהילד מושעה מהבית הספר מסיבה שהוא קילל והרביץ. אני עדיין לא דיברתי עם הרכזת של ביה"ס ורוצה לברר יותר אבל זה לא העניין החשוב. מה שמטריד אותי זה שאמא שלו אומרת שלילד ישנה בעייה רגשית (זה מה שהמאבחן אמר לה במבחן הפסיכודידקטי.) וזה נובע מכך שהוא מרגיש נטוש מצד אביו (שזה אני) אני לא מבין! רק היום היא גילתה את זה נו באמת התופעה הזו כבר קיימת וידועה מזמן! אז מעכשיו יהיה לו יותר קל במבחנים הודות לאיבחון שעשה. היא מבקשת ממני לחתום על מסמך שמאשר טיפול פסיכולוגי לילד. לדעתכם אני צריך לחתום? מה אתם אומרים? ובכלל למה היא צריכה אישור ממני הרי הילד נמצא בחזקתה כל הזמן. והיא לא משתפת אותי בכלום חוץ מעניינים כספיים כמובן.
 

schlomitsmile

Member
מנהל
שתי סוגיות נפרדות סוגיה אחת- מידת ואופן המעורבות שלך בחייו. סוגיה שניה- הטיפול בילד. לסוגיה הראשונה- אם אתה חש שהיית רוצה להיות מעורב יותר, ושאמו מסכלת זאת, נראה לי שזה שווה שיחה ביניכם. לא הטחת האשמות, אלא דיון כנה בין שני מבוגרים שיש להם מטרה משותפת, שאוהבים את הילד הזה ואחראים על רווחתו. לסוגיה השניה- אם הילד שרוי במצוקה רגשית, למה שלא יקבל טיפול רגשי? למה שתתנגד לחתום על הסכמתך לכך?
 

schlomitsmile

Member
מנהל
שוב אני ../images/Emo9.gif שים לב לסעיף 4א "המורה ישוחח עם התלמיד ועם הוריו" הוריו- ברבים. לא יודעת אם יש נוהל ספציפי לגבי הורים גרושים, אבל נראה לי שאם יש משמעות לניסוח ברבים, זה דוקא אצל הורים גרושים.
 

לויs

New member
איך אמרת 2 סוגיות שונות..

נכון מאוד. לגבי נוהל ביה"ס אני כן מתכוין להתקשר ולברר במה מדובר,ומקוה ש"הוריו" משתמע גם אליי!!! אך אינני יכול/רוצה להישמע מתנשא מולם. לגבי המסמך אני ה1 שיחתום בכל מה שקשור לעזרא לילד. אך בתנאיי שאהיה מעורב בכל הקשור לילד ואת זה היא לא מיישמת,עובדה שרק היום היא הודיעה לי בו זמנית שהילד הושעה ליום 1 וששאלתי אותה איך זה קורה בפתאומיות שמשעים ילד? היא ענתה שכבר הרבה זמן היא מקבלת התראות על כך. כך שזה לא מעניין אותה בכלל אם אני מעורב או לא...
 

לויs

New member
חלילה..

ברור שהילד בעדיפות 1 הרי כל זה למה אם לא לילד. ועובדה שזה הצליח... :)
 

לויs

New member
תודה

שמרתי את הקישורים
 
למעלה