שאלה חשובה - מכירות
רבותיי.. שאלה חשובה לי אליכם. התאוריה גורסת שבכול תהליך מכירה המוכר מבין את הצרכים של הלקוח ותופר לו פתרון מתאים במיוחד בשבילו. כשאני נפגש עם לקוח למרות שאני מברר את התנאים הסביבתיים (שואל שאלות על המכירות של המוצרים המשלימים, קהל הקונים וכו') בסופו של דבר אני לא מצליח להשים את האצבע על איזה צורך ספציפי שלו אותו אני אוכל למלא. לי לעומת זאת יש: מוצר אותו אני מנסה למכור. מוצר אשר קיימים לו מתחרים בשוק (אם כי המוצרים שלהם לא טובים כמו שלי
) ולכן אני מעביר את המסר על יתרונותיו לקהל היעד וכו' מחיר (די אטרקטיבי) אותו אני מוכן בתנאים מסויימים להגמיש. צורך דחוף! בלקוחות מכיוון שאני ממש חדש דנדש בשוק. אז יש התענינות חיובית במוצר אבל יש לי הרגשה שאני לא כל כך בשליטה אם הלקוח יזמין או לא. אני מכיר (תאורטית) טקטיקות של סגירות מכירה. אני פשוט רוצה שכול התהליך יהיה יותר קל לשני הצדדים אם אני אוכל להשיב באמת לצרכים של הלקוח. למישהו יש רעיונות איך לברר באמת את צרכי הלקוח?
רבותיי.. שאלה חשובה לי אליכם. התאוריה גורסת שבכול תהליך מכירה המוכר מבין את הצרכים של הלקוח ותופר לו פתרון מתאים במיוחד בשבילו. כשאני נפגש עם לקוח למרות שאני מברר את התנאים הסביבתיים (שואל שאלות על המכירות של המוצרים המשלימים, קהל הקונים וכו') בסופו של דבר אני לא מצליח להשים את האצבע על איזה צורך ספציפי שלו אותו אני אוכל למלא. לי לעומת זאת יש: מוצר אותו אני מנסה למכור. מוצר אשר קיימים לו מתחרים בשוק (אם כי המוצרים שלהם לא טובים כמו שלי