שאלה חשובה!

aviyajb

New member
שאלה חשובה!

שלום! לפני כ-4 ימים מכרתי תיק לנשים באיביי, ולאחר 3 ימים ושני אימיילים אליו הגיע התשלום בפייפאל. בתוך דף הליסטינג ציינתי שאני שישנם מס' צבעים ניתנים להזמנה, ועל הקונה לכתוב איזה צבע תיק הוא בוחר ב-Paypal checkout. שאלתי אותו אתמול איזה צבע הוא רוצה כי אני המשלוח ממתין לו, והוא עדיין לא ענה. אם בימים הקרובים הוא לא יענה לי על השאלה, מה לעשות? לשלוח לו איזה צבע שאני רוצה? מה אתם הייתם עושים במקומי? תודה רבה
 
לי יש מוצר עם אפשרויות בחירה גם-כן

ופשוט הוספתי שאם אני לא מקבל את הבחירה של הלקוח בפייפל צ'קאאוט או באימייל נפרד ביום התשלום, אני שולח את ה"מבוקש ביותר", בפועל, המשפט הזה עוזר לי להיפטר ממלאי שוכב של אפשרויות בחירה לא נפוצות...מומלץ בחום!
 
ואני הייתי מחכה שיענה

ואולי הוא לא יושב כל היום מול המחשב? מה הלחץ? תרשמי לו שאת מעוניינת לשלוח עד יום שישי ותשמחי לקבל תשובה בכדי לא לעכב את המשלוח.
 

Nunatak

New member
אני לא חושב שכדאי לחכות

אם הוא יחכה ולא ישלח את המוצר, בסוף זה עוד יבוא לו בהפוכה והלקוח יתלונן שהמשלוח מתעכב.
 

ליאה9

New member
במקומך

אני במקומך היתי שולחת את צבע התיק שהיה בליסטינג, מאחר ואת זה הוא בחר. אז שיהיה בהצלחה
 

aviyajb

New member
שמתי מספר תמונות עם צבעים שונים...->

דרך אגב, "תמכור", האם תוכל לתת לי את הנוסח שאתה כותב במידה והלקוח לא כותב את הצבע המבוקש? In a case you don't specify your chosen color in Paypal checkout or eBay,,,,,? איך להמשיך? מה אתה כותב? תודה
 
לא משהו מפוצץ

תכתוב משהו בסגנון: please let me know your color choice in your paypal checkout, if i will not recieve your choice i will send you the "most wanted" color. אל תקח את זה קשה, משהו פשוט וקל.
 
למעלה