שאלה חשובה!
שלום! לפני כ-4 ימים מכרתי תיק לנשים באיביי, ולאחר 3 ימים ושני אימיילים אליו הגיע התשלום בפייפאל. בתוך דף הליסטינג ציינתי שאני שישנם מס' צבעים ניתנים להזמנה, ועל הקונה לכתוב איזה צבע תיק הוא בוחר ב-Paypal checkout. שאלתי אותו אתמול איזה צבע הוא רוצה כי אני המשלוח ממתין לו, והוא עדיין לא ענה. אם בימים הקרובים הוא לא יענה לי על השאלה, מה לעשות? לשלוח לו איזה צבע שאני רוצה? מה אתם הייתם עושים במקומי? תודה רבה
שלום! לפני כ-4 ימים מכרתי תיק לנשים באיביי, ולאחר 3 ימים ושני אימיילים אליו הגיע התשלום בפייפאל. בתוך דף הליסטינג ציינתי שאני שישנם מס' צבעים ניתנים להזמנה, ועל הקונה לכתוב איזה צבע תיק הוא בוחר ב-Paypal checkout. שאלתי אותו אתמול איזה צבע הוא רוצה כי אני המשלוח ממתין לו, והוא עדיין לא ענה. אם בימים הקרובים הוא לא יענה לי על השאלה, מה לעשות? לשלוח לו איזה צבע שאני רוצה? מה אתם הייתם עושים במקומי? תודה רבה