שאלה חשובה

ללי1

New member
שאלה חשובה

שלום לכולם, שאלה חשובה (לי) ואולי אתם יכולים לעזור- מצאתי מזגן דרך אתר באינטרנט, שנראה לי עיסקה ממש טובה, 4500 ש"ח. התקשרתי לקבל עוד פרטים (ולא הזמנתי דרך האתר) ושאלתי למה הוא יחסית זול ואולי הוא לא מומלץ. נאמר לי שהם פשוט קנו הרבה ממנו לכן הוא זול. הזמנתי, קיבלתי מספר הזמנה, ואחרי שלוש שעות מתקשרים להגיד לי שהם טעו ובעצם הוא עולה כ 7500 שח. מה עושים? הם לא מחוייבים למחיר שפורסם כמו בסופר מרקט שהמחיר על המוצר קובע? תודה למי שיכול לעזור לי!
 

alonpaz

New member
תבטל את ההזמנה-אם הם לא.........

ירצו לבטל או שיקחו 5% מהמחיר או לכל היותר מאה ש"ח על ביטול תתבע אותם על הטעיה שאתה צריך גם לשלם עליה. אם יבטלו ללא בעיה הרווחת כאב ראש!
 

nirdagan

New member
ברור שאסור להם לשנות את המחיר

אחרי שסגרו עסקה. תבקש מהם את ביצוע העסקה ב-4500 שקל ואם יסרבו ויסכימו רק לבטל את העסקה, תבקש (תתבע) מהם 3000 שקל פיצוי על ביטול העסקה, כי עכשיו תצטרך לקנות ב-7500 מזגן זהה. יש בית משפט לתביעות קטנות וזה לא כל כך קשה לתבוע שם.
 
למעלה