שאלה חשובה

שאלה חשובה

אני עומד בפרשת דרכים לפני קננית קטנוע חדש הראנר 200 מול הגראנד דינק 250 עשיתי נסיעת מבחן על שניהם ושניהם כלים מהירים וטובים אני נמשך יותר לנוחות והאבזור של הגרנד דינק רק חבר שרכש קטנוע כזה חדש אמר לי שיש לו בעיות חשמל ממתי שהוא קנה אותו והיה איתו במוסך 4 פעמים האם לעוד מישהו יש בעיות חשמל עם קטנוע זה ??? עזרו לי להסיר ספק מליבי ולבצע קניה בטוחה כי אני נמצא בהתלבטות קשה בין 2 האופנועים תודה ושנה טובה לכולם
 

ixmix

New member
קשה להשוות

הגרנד דינק מוגדר כקטנוע "מנהלים", ולמרות שאינו קטנוע-על הוא בהחלט מהמפנקים שבקטנועים 250 (למרות מתלים מוגבלים). לטעמי חסרונו הגדול דווקא במיקום המראות - פרט פעוט שמתברר שאינו כה פעוט בתחבורה עירונית צפופה (אז יש לקפל המראות). הראנר ספורטיבי יותר, מהנה יותר לדעתי, יפה יותר לדעתי ולמעשה זהו הקטנוע הספורטיבי היחיד בנפח זה (הטימקס כבר 500). אם הראנר נוח לך - הייתי אומר לך ללכת עליו. אם הגרנד דינק קוסם לך - הוא מהווה אופציה תחבורתית לא רעה ומאפשר גם ניוד בינעירוני די נעים. לא שמעתי על בעיות אמינות חריגות בשני הדגמים (אם כי אני מניח שיש אקזמפלרים טובים יותר ופחות, כמו בכל כלי).
 
בשורה התחתונה: גרנד דינק 250

מדובר בשני כלים שונים מאד בתכלית שלהם. הראנר אמנם יותר ספוטיבי אבל אני הייתי הולך על הגרנד בגלל היותו נוח הרבה יותר, מרווח יותר ומאובזר יותר כמו שציינת אתה. בכל מקרה, אל תבחר בראנר אם אתה מתכוון לנסוע בדרכים מהירות, ואין לי ספק שתעשה זאת, משום שהוא סובל מחוסר יציבות כרונית בגלל משקלו הקטן. לכן, אם אתה שואל אותי - הגרנד לוקח ובגדול.
 

angel_s

New member
גם אני מאד אהבתי את העיצוב של

בגראנד דינק אבל המוסכניק שלי הזהיר אותי על הבעיות חשמל שלו והומלץ לי בחום לא לקנות אותו. לעומת זאת יש את ה JOYRIDE של SAN YANG שלפי כל הדעות הומלץ בחום רב. הוא נראה כמו קטנוע מנהלים ויש אותו ב 150 ו 200. בהצלחה
 

איילR

New member
והמוסכניק שלי אמר...

"אל תגע בג'וירייד כי יש לו בעיות בראש מנוע" , בקיצור כל מוסכניק והנאמנות שלו... סה"כ הגרנד הוא כלי אמין בטח משנתון 2003 שמחלות הילדות של משפחת הקימקו 250 נפתרו.
 
תודה לכולם

ישנתי על זה בלילה ואחרי נסיעת מבחן על 2 הכלים החלטתי ללכת על הגרנד דינק ההזמנה תתבצע היום שתהיה שנה טובה לכולם בלי תאונות ותקלות מיותרות
 
למעלה