שאלה חשובה

וסל123

New member
שאלה חשובה

היי!אני חייל משוחרר והתקבלתי ללימודים באוניברסיטת ת"א השנה אבל אני מעוניין לעבוד באחת החברות הסלולריות(לא משנה איזה).רציתי לדעת כמה דברים: 1-האם מחייבים אותך לחתום על התחייבות לתקופת זמן ולכמה זמן בחברות הסלולריות?מה קורה כשמפירים התחייבות זו? 2-האם ניתן לשלב עבודה זו עם לימודים אינטנסיביים בת"א? 3-האם זו עבודה קשה שמחייבת ידע עצום על כל תנאי הרכישה והמכשירים? 4-מהו השכר לשעה? 5-האם העבודה במשמרות והאם יש מספר מינימלי של משמרות שהינך מחוייב לבצע?
 

MaD-d0g

New member
אני לא חושב שיש פה מישהו שיודע !

אני מציע לך שתבדוק בכל חברה אם הם בכלל צריכים עובדים ומהם תקבל את כל הפרטים...
 

m e i r

New member
תדור באתרי החברות

ככל הידוע לי מי שמפר את ההתחיבות משלם קנס, ונראה לי שזה חומר שעלול להבהיל בהתחלה אבל בסך הכול יש הרבה חומר שגם לקוחות מכירים ובסך הכול מדובר בעניינים של יומיום ולכן זה מסתדר. בתור סטודנט "ירוק" הייתי ממליץ לך להיכנס קודם לעניינים ולהיכנס לעבודה באחד מהחופשים שלך (החופשה השנתית בסוף סמסטר ב´ הכי טוב) כי בד"כ ההכשרה היא ימים רצופים ויהיה לך קשה לשלב את ההדרכה עם לימודים. בהמשך, העבודה במשמרות, לכן נראה לי שיסתדר לך. בהצלחה!!!
 

צלצלן

New member
עבודה לסטודנטים

עבודה שיכולה להתאים לסטודנטים היא עבודה בשרות לקוחות או במרכזי שרות. למיטב ידיעתי לא דרוש ידע כל שהוא, אבל אתה צריך לעבור קורס של כמה שבועות שצריך לתאם אותו כך שלא ייפול לך על הלימודים.
 

פגעסוס

Well-known member
מרכזי שירות טלפוניים של אורנג´...

1. אכן מחייבים לתקופת זמן של 9 חודשים (אם לא שינו את זה מאז שאני הצטרפתי). אם אתה מפר את ההתחייבות הקנס הוא 1500 ש"ח (ואתה מרוויח בערך פי 2 מזה במהלך הקורס עצמו). 2. ניתן לשלב עבודה עם לימודים בת"א (אני אישית לא לומד באוניברסיטה הזאת, אבל יש שם לא מעט סטודנטים מת"א) 3. תלוי מה אתה מגדיר עבודה קשה. לשבת ולענות לאנשים כל היום זה שוחק, אבל לא במידה שאי אפשר להתמודד איתה. בנוגע לידע, זה תלוי באיזה מוקד אתה עובד. אני למשל עובד במוקד הפיננסי וזה דורש ידע בנושאים פיננסיים אבל לא בתפעול מכשירים. בכל מקרה בתוך פחות מחודש כולם כבר הופכים להיות ספצים... (בכל מקרה שחסר ידע, יש את הבכירים שמסתובבים במוקד כדי לעזור). יש תדריך לפני כל משמרת שבו מעבירים את הדברים החשובים... כך שאין צורך לחשוש מחוסר ידע. 4. השכר לשעה מתחיל ב 19 ש"ח לשעה (לפחות כך היה כשאני התחלתי). בסיום ההתחייבות (9 חודשים) השכר עולה ל 20 לשעה, ובשלב מסויים ל 20.5. אם אתה מתקדם להיות בכיר השכר הופך להיות גבוה יותר (אספר כמה כשאהיה בכיר). 5. יש אפשרות לעבודה במשמרות ויש אפשרות למשרה מלאה. אני מחוייב ל 4 משמרות של 6.5 שעות בשבוע. במוקד הפיננסי, לא עובדים בשבתות ובלילה, אבל יש מוקדים שכן. הערות: האווירה במקום חמה, ובאמת רואים שמשקיעים בעובדים. יש מסיבות כל כמה זמן, פעילויות מהנות (היתה פעם אחת שכל המוקד [כמעט] נסע לטיול אופניים, שהסתיים בהופעה של סי היימן). אני נמצא שם כבר שנה ו 3 חודשים ואני יכול לאמר ברצינות שאני אוהב את המקום. GYXOIO
 

מ ס ט י ק

New member
באסה...

למרות שזה לא הגיוני.. כי לפי מה שהבנתי אולג עבד בפלאפון... ואולג לפני גיוס
 

oleg_kh

New member
אז ככה..

בדרך כלל בשרותי הלקוחות מחייבים לתקופה מסויימת. בסלקום לשנה, באורנג´ ל-9 חודשים. הקורס עצמו הוא כחודש וחצי בתשלום העבודה עצמה לא משהו כי יש התחייבות לעבוד במשמרות וכו´... גם בפלאפון ברמת העקרון העבודה היא רק אחרי צבא.
 
למעלה