שאלה טכנית לגבי הבגרות..

  • פותח הנושא rw12
  • פורסם בתאריך

rw12

New member
שאלה טכנית לגבי הבגרות..

אתמול עשיתי בגרות בהיסטוריה ולכן אני שואלת את השאלה הזו.. :) עד כמה אני אמורה למרוח ולחרטט? או שבבגרות בג"ג, אין צורך וכתיבת מתוצתת מספיקה. שאלה נוספת- באנסין, אני אמורה לצייר את המפה של הארץ על מנת להראות חלוקה לאיזורים? תודה
 

r o i 1 9

New member
מצרף שאלה לבגרות

קביעת רמת פיתוח . איך זה נעשה? בסוף האטלס יש מפה שמחלקת מדינות לרמות פיתוח לפי צבעים. זה זה? או שצריך לקבוע ע"פ מספר? האם זה לפי הגרף של THE DEMOGRAPHIC TRANSITION שבו יש ארבעה שלבים?
 

r o i 1 9

New member
ועוד שאלה על מדינות מתפתחות

אם יש מדינה בה התלג הוא 19000 ותוחלת החיים 76 ולעומתה מגינה בה התלג 13000 אך התוחלת חיים 79. איזו מדינה נחשבת יותר מפותחת? איזה מדד יותר קריטי?
 

olgazi

New member
חח.. זו בדיוק שאלה

ששאלתי כאן עוד לפני כמה ימים.
 

rw12

New member
ועוד שאלה טכנית

יש לי את שני האטלסים: כרטא ואוניברסיטאי. מותר לי לגשת עם שתיהם לבגרות ולרשום שאני משתמשת בשניהם?
 
חד וחלק ../images/Emo70.gif

אין מה לחרטט מה שיודעת תרשמי. המורה (אצלך שונה) רשמה שתי שורות התשובה תיהיה 2 שורות חד וחלק. אצלך החומר עזר כי את בטח אקסטרני רשום 3 שורות זה מה שמגיע לתשובה..
 
אויי את כמו כולם כאן מתעמקים ובסוף סתם נכשלים

הכוונה היא ככה : קראתי כאן כמה הודעות.. בין עם זה שלך או לא הכוונה שלי היא יו כמה צריך לרשום ורגע ועם רשום שתי שורות אז זהו , ומה כדאי והאם התעשיה הזאת טובה לפה ואם זה לשם.. אין מה להתעמק מה שרשום ככה צריך.. וזה תואם את האטלס. בלי לחפור בנושא תביאי אוניברסיטאי אחד וזהו. חח בלי הרבה שאלות ובקשר לחומר תלמדי רק מה שאת חושבת שתעני הכי טוב. וכן יש תשובות שהם 2 שורות
בהצלחה
 

rw12

New member
אבל למה לענות ככה?

אולי לך מאוד ברור איך ומה צריך לענות. יש אנשים כמוני שאין להם מושג מה קורה בבגרות הזאת, אנשים שלא למדו את זה בבי"ס או לקחו קורס אלא לומדים את זה לבד בבית וגם השאלות האלה נראות לך מאוד מטופשות ומובנות מאליהן, יש סיבה שאני או אחרים שואלים אותם. תביני, אני לא יודעת מה היחס שלך למקצוע הזה, בשבילי זה סתם עוד בגרות בדרך לשפר את הממוצע בגרות שאני צריכה להוציא בה כמה שיותר גבוה , עברו כמה וכמה שנים טובות מאז שעשיתי את הבגרות האחרונה (חוץ מהיסטוריה יום חמישי) ולכן אני אני שואלת את השאלות האלה. כי לי זה מאוד לא ברורה הבגרות הזו. ואם היסטוריה וספרות עוד עשיתי בתיכון אז הרקע היחיד שלי בגיגאוגרפיה זה חוגי טבע בחברה להגנה הטבע ביסודי. אז בבקשה, אם השאלות האלה נראות לך טיפשיות, במקום לענות "יו" ו"אוי את כולם" עדיף שתתני למישהו עם סבלנות לענות. תודה בכל מקרה.
 
ראשית אני בן.

ושנית זה בסדר. לא זאת הייתה המטרה שלי... היחס שלי כלפי המקצוע הוא שהוא ה-5 יחידות שלי בבגרות.(מוגבר) בכל-אופן מה שלא מובן תשאלי.. ובקשר למה שרשמתי זאת בשל שיש שאלות כמו "מה
, האם זה בסדר שיהיה 2 שורות לתשובה
" , נו באמת אני גם תלמיד ואם המורה הכתיב/ה 2 שורות אז ה(י/ו)א בטח יודע/ת מה רצ(ת)ה.. למרות שזה לא תמיד נראה.. אבל לפעמים בתתי סעיפים זה קורה.. ולפעמים מוסיפים גם מידע כללי. זה ג"ג הכל יכול להיות מקובל זה לא מדע כתוב כמו היסטוריה.. לכן גם באנסין יש מלא פנים לתשובות שמתקבלות ע"י התלמידים. אני אחזור שוב. שיהיה בהצלחה
 
גומיגם אני גאה בך! אתה באמת

בחוציק "עלא כייפק". היא הסבירה יפה ובאמת מגיע לה מענה. לעולם אין ללעוג למי שאינו יודע ולכן שואל!!!
מורה רגיש לילדים שלועגים לחבר לכיתה במידה ושאלה לא נראת להם מספיק "חכמה" או משקפת חוסר הבנה ויידע... לא יפה ללעוג....
מזמן לא שלחת לי מסר. אתה לומד חזק!!!
על איזה אנסין אתם מהמרים? אגב שני אטלסים!!!!!!
לא שתי. (אטלס הוא זכר! )
ביי
 
תראה את הכתבה שהכנסתי כאן

בנוגע לבניה בזמן לימודים. ראית איזה בית ספר יפה ? ואיזו ערייה מטומטמת?
 
כן..

על איזו כתבה את מדברת
אין שום לינק/קישור.. כנראה זה לא יצא טוב. ואנסין לא יודע.. המורה משום מה נתנה לנו טנזניה
 
כאן בפורם- רעש בניה בזמו לימודים

מצאת? הנה http://www.keshet-tv.com/CivilGuard/lobbyvideo.aspx "שקט לומדים" ציפיתי לתגובות!
 
יאא אני אגיד משהו...

אולי לא יפה להגיד אבל נתעלם : אמרתי לעצמי בלב(
) ככה -> " מה היא באמת לא שומעת המפגרת הזאת
" וסליחה על התבטאות אבל את מבינה למה אני מתכוון.. כנראה היא סתם "משחקת" אותה כביכול לא שומעת. חוצמיזה חחח איזה מזל שאני מסיים את הלימודים ביום חמישי בבגרות ב
.
 
בבקשה לא להסחף

כל שאלה היא לגיטימית ובבקשהמהכותבים עם כל הרצון הטוב והעזרה , הייתי נזהרת מלחלק הוראות. כל מורה מלמד אחרת ולכל אחד יש גישה שונה. אני עובדת עם שלושה מורים במקביל ( מתרגלת את תלמידיהם) ובכל פעם שמגיע תלמיד מכיתה שונה, אני מכוונת אותו לפי הנחיות המורה שלו, אז בבקשה, אפשר ליעץ ולהציע וזה מבורך, אבל לא למהר לפסול או לאשר דברים על סמך נסיונך ונסיון המורה שלךלשתף זה בהחלט מבורך וכדאי, בשביל זה כולנו פה ואני בטוחה שכל השואלים מעריכים את העזרה המוגשת להם וכמובן גם אני שמחה ומודה לכל המשתתפים. רק אבקש לשמור על דיון ענייני ולא לרדת לפסים אישיים. תודה רבה והרבה הערכה לכל העוזרים על הרצון הטוב
 
למעלה