david80
Active member
שאלה טכנית על רגנרציה וסוללות:
שבוע טוב, הודעה ראשונה שלי בפורום:
ידוע לי על שני סוגי קיטים להסבת אופניים רגילים לחשמליים אשר מאפשרים טעינה חוזרת של הסוללה כתוצאה מבלימה, הדגמים הם BionX וגלגל קופנהגן. השאלות שלי הן:
1. האם ההספק ה"שלילי" המרבי של המנוע בעת בלימה רגנרטיבית זהה להספק ההנעה ה"חיובי"?
2. האם ניתן לבצע טעינה יזומה של סוללה מאפס עד 100% בעזרת רגנרציה בלבד (למשל בעזרת מסלול ירידה)?
3. האם סוללות ליתיום הם "סלחניים" מפני מעברים קיצוניים תוך זמנים קצרים בין פריקות וטעינות קצרות וחזקות? והרי זה מה שקורה בדגמים אלה ברכיבות עירוניות מרובות תאוצות ותאוטות! או שרכיבות כאלה מקצרים באופן זניח/משמעותי את חיי הסוללות?
שבוע טוב, הודעה ראשונה שלי בפורום:
ידוע לי על שני סוגי קיטים להסבת אופניים רגילים לחשמליים אשר מאפשרים טעינה חוזרת של הסוללה כתוצאה מבלימה, הדגמים הם BionX וגלגל קופנהגן. השאלות שלי הן:
1. האם ההספק ה"שלילי" המרבי של המנוע בעת בלימה רגנרטיבית זהה להספק ההנעה ה"חיובי"?
2. האם ניתן לבצע טעינה יזומה של סוללה מאפס עד 100% בעזרת רגנרציה בלבד (למשל בעזרת מסלול ירידה)?
3. האם סוללות ליתיום הם "סלחניים" מפני מעברים קיצוניים תוך זמנים קצרים בין פריקות וטעינות קצרות וחזקות? והרי זה מה שקורה בדגמים אלה ברכיבות עירוניות מרובות תאוצות ותאוטות! או שרכיבות כאלה מקצרים באופן זניח/משמעותי את חיי הסוללות?