שאלה כללית בבקשה,

batmea

New member
שאלה כללית בבקשה,

שלום מיכל,

אשמח אם תאמרי לי מה דעתך למשל על מקרים בהם אנשים עם אינטואיציה מפותחת, שהלכו, למדו וניסו להכשיר עצמם כמה שיותר בתחום ה'רוחני החיובי', משתמשים בשפה "רוחנית" מלאת מנטרות חיוביות ו"מעצימות", פתאום מתגלים לך כאנשים לא טובים במהותם ועושים רע לאחרים.
זו לא שאלה מתוך תמימות אלא מתוך רצון אמיתי להבין שהרי בחיים זה או שאתה בוחר בדרך מסויימת וטוטאלית לפיה אתה חי או שאתה נבלע לתוך מציאות אבל אז אתה לא יכול לומר שאתה מוגדר מתוך בחירה. במקרה שאני מציגה כאן-תחום רוחני "מעצים וחיובי", נתקלתי באדם שהציג עצמו כזה אבל תמיד בתחושות שלי הוא לא היה האדם שהציג עצמו, ובאמת עם הזמן גיליתי שעשה הרבה דברים לא טובים לאחרים או לפחות נתן יד לזה, זה לא הסתדר לי עם איך שהגדיר עצמו.. (כולל שקרים, הסתרות ומשחקים) איפה ההתכווננות לעזור לאחר? או את יודעת מה, בואי לא נלך על הרצון לעזור אלא לפחות לא להיות מתוך התכווננות לעשות רע לאחר או לתת לזה יד, לא? אם יש בך עוצמה או יכולת להתעלות אז גם לא תצליח להיגרר, לא?

האם האנשים המקצועיים בתחום הרוחני המגדירים עצמם שבאים מאנרגיה חיובית, כשמתנהלים כך לא חיים הפוך על מה שהם מוציאים כל כך הרבה אנרגיות?
מה זה משרת?
זה הרי לא באמת כוח ושליטה. שקר וכל דבר שיש בו רע הוא לטווח מאוד מוגבל וגם אז נעלם ונופל
, אז על איזה דלק הם עובדים? כי זה לחיות בתוך סתירה עצמית מתוך בחירה.

אשמח לדעתך.
תודה.
 
התכוונות

הדרך הכי נכונה וה מאוזנת היא כאשר אנחנו פועלים ומתנהגים לפי ההסכמים שלנו והכוונה אומר מתכוון ועושה... במציאות המצב הרגשי שלנו עם אנחנו אמוציונליים גורמים לנו לעשות לאפר את ההסכמים שלנו עם בכוונה או שלא בכוונה. בתור מטפלים יש לנו אחראיות ורצוי שנהיה טהורים בתהליך. להיות בחיוב זה תהליך לכל החיים אנחנו כבני אנוש עושים טעויות המטרה ללמוד לזהות ולתקן לשיפור וריפוי
 
בכל תחום ניתן למצוא שרלטנים

אנשים שמציגים את עצמם בצורה שונה מהאמת.
כמו בכל התחומים גם בתחום הרוחני יש לא מעט כאלו.
לעיתים האדם מתחיל ברמה חיובית, ואז נשאב אל הכוח. אנשים שמתחילים בטוב, ואז כאשר נאספים סביבם עדת תלמידים\מעריצים, הם מתחילים לפספס את המטרה ... כך לרוב נוצרות כתות למיניהן.
לפעמים, אנשים פועלים מראש בדרך של רמאות, במטרה להרוויח כסף או כוח...

אך אין לשכוח שישנם רבים אחרים שאכן פועלים מתוך כוונה טובה, ובאמת רוצים לעזור.
לצערנו אין כל פיקוח על הנושא, וכל אחד צריך לשפוט בעצמו, לשאול אנשים שהתנסו, ולסמוך על תחושת הבטן, שמזהירה לא אחת מפני הרמאים....
 
למעלה