שאלה כללית:

roeeya

New member
שאלה כללית:

מה עושים במקרה ומוצר ששלחתי למישהו (ברשום, כמובן) הולך לאיבוד ולא מגיע ליעדו? מה התהליך של הגשת תלונה מצד הקונה לאיביי? האם אני יכול לבוא בטענות לדואר? עוד לא קרה לי (טפו טפו) אבל כדאי להיות מוכן...
 

Nunatak

New member
הסבר

סביר להניח שהקונה קודם כל יפנה אליך ורק לאחר מכן יפתח dispute בפייפל. כמובן שאם אתה מודע לעובדה שהוא לא קיבל את המוצר והוא שילם על ביטוח אז אתה אמור להחזיר לו את הכסף או לשלוח מוצר נוסף ואז אין סיבה שהוא יפתח dispute. טופס הגשת תלונה/בירור מצב דבר דואר שנאבד/עוכב וכו' קיים באתר האינטרנט של רשות הדואר. אם אני זוכר נכון במידה ודבר דואר רשום נפגם/נאבד באשמת הדואר אתה זכאי לפיצויים בסך 472 ש"ח(ניתן להגדיל את סכום הביטוח בתוספת תשלום).
 

roeeya

New member
למה דווקא בפייפל ולא באיביי?

חשבתי שאם אני עושה את זה רשמית דרך דיספיוט הוא יוכל לקבל החזר של הכסף שלו בלי שפייפל יקחו לו עמלה על ההחזר. אתה בטוח שזה 472 שח? נשמע לי יותר מדי... טוב, נקווה שלא נצטרך ותודה על העזרה
 
למעלה