שאלה לאבישג מעיין

Bmaya

New member
שאלה לאבישג מעיין

יצא לי לקרא לא פעם הודעות שלך וקשה להתעלם מהשינאה (כלפי עולי ברה"מ) הנוטפת מהם. שאלתי היא, על מה ולמה??
 

danochka

New member
למרות ,שאני לא אבישג אנסה לענות לך

היא נכנסת לכאן בערך פעם בחודש ואת בטח יודעת מה קורה בגוף של אישה כל חודש
.אז היא במקום לפנות לרופא -שופכת כאן את ההורמונים
 

Bmaya

New member
../images/Emo6.gif מצחיק

וגם עצוב, אחרי הכל היא שייכת למערכת החינוך בישראל... טוב, כנראה בשביל לקבל תשובה ממנה צריך לחכות לחודש הבא
 
אני שונאת את מה שהם מסמלים.

כלומר את הרעיון של הגירה לא מבוקרת אך גזענית, את המהגרים אישית אני לא שונאת.
 

Bmaya

New member
הם מסמלים הרבה יותר מזה, אבישג

ואת מה שאת בחרת להציג, הגירה לא מבוקרת, אין להם יד ודבר בזה. וחוץ מזה, תעברי קצת על הודעותיך ושימי לב לגזענות שבתוכך. תגידי לי, אין שום בקרה במשרד החינוך?? כל אחד מתקבל?? תעודת עניות אמיתית!
 
מאיזה כוכב הגעת?

למרבה הפלא אין הרבה נשים שמחפשות עבודה בשכר משפיל,תנאים בזויים ויחס מזלזל. לפיכך למשרד החינוך אין בכלל את הזכות לחשוב על בקרה כזו או אחרת.
 

Bmaya

New member
את בהחלט צודקת

לאנשים כמותך אכן מגיעה עבודה בשכר משפיל עם תנאים בזויים וכמובן יחס מזלזל. לאחת כמוך לא מגיע כלום יותר מזה, ואני מניחה שחייך אכן עלובים ביותר. הכי חשוב, כסף לשלם חשמל החודש יש לך?
 
כלל איני עושה זאת למען הכסף.

הרי שאת מירב לחמי היני מרוויחה משיעורים פרטיים. אני בתמימותי באמת מאמינה בחשיבות החינוך ומשתדלת לעשות את מיטב יכולתי בתחום. המעט שאת ושאר אזרחי ישראל ראויים לעשות הוא לכבד את העוסקים בהוראה , אך אתם בוחרים להאשים אותנו בכל בעיות ילדיכם , אשר מקורם הוא ללא ספק מהבית. אינך מכירה אותי . כך שאין בידיך את הנתונים הנדרשים בשביל לקבוע כי חיי עלובים, מה שגם אלו אלולים להצתייר כעלובים בעינך אך להיות מרתקים בשבילי, בהתאם לדעותנו השונות זו מזו.
 
"אלולים"? "להצתייר"?

אתה בטוחה שאת עוסקת בהוראה? את בטוחה בכלל שסיימת תיכון? אני מאוד מקווה שאת איזו ילדה משועממת.. מאוד עצוב יהיה לדעת שמישהו כמוך עובד עם ילדים..
 
רגע, אל תגידי לי....

גם שגיאות הכתיב הצורמות שמתאימות לכיתה א' (או לעולה חדש), היו בצחוק.. זה אנחנו אשמים שאין לנו 'הומור'...
 
ניטשה אמר פעם משהו חכם מאוד.

"אין בידנו למנוע את לידתנו, אך יש בידנו לתקן משגה זה." אני מציע לך לעשות לכולנו טובה וליישם את אותה אמרה.
 

robbar

New member
ניטשה מעולם לא אמר את השטות הזאת

תפסיקי לדמיין שאת חכמה - את די בינונית ומטה ואומר לך את זה בן אדם שמבין בחכמים וחכמים פחות ואת פשוט פחות.הרבה פחות. לא יאמן שת מורה, או שבעצם בישראל יאמן באבו אבוהה יאמן. את תוצר דפוק של מערכת דפוקה . לא מאשים אותך, רק מאשים את המערכת. ולהבא עזבי את ניטשה בצד בבקשה. א לא בליגה שלו - את רוצה לצטט מישהו תצטטי מהליגה שלך - נניח אנשים כמו עוזי כהן את מתמודדות מ"הדוגמניות" וכאלה. לניטשה מגיע יותר. רוברט
 
הוא כתב זאת ב'אנושי מדי'...

וזאת כנראה האמרה המפורסמת ביותר מאותו הספר, אך טיפשותך האדירה אינה לי להפתעה , הרי שדגל הבורות עוטף כאן משתמשים רבים, אתה בחברה טובה.
 
ואיך כל זה קשור לעברית הקלוקלת שלך

ולטמטום הרב שנשפך ממך? וזה "מציעה", ולא "מציע" (אלא אם כן את זָכָר). מצחיק שרוסי (נו, אוקראיני, אבל לא נהיה קטנוניים) מתקן ומלמד צברית "מלח הארץ" כמוך..
 
דנו בשגיאות, הלא כן?

אך כמובן שאני היא האשמה, הרי איך עלה בדעתי שתבין את הקשר?! גם פה, כמו בשאר הודעותיי, עליי היה להוסיף כפית פואטית למען מיסייה צפון בעל הנכות המנטלית.
 
תמיד מבדר לראותך בורח ומתחבא..

כאשר נוקפים אצבע לכיוון פיגורך, כשל לוגי אמיתי ולא שגיאות כתיב אשר נעשו בהיסח הדעת. אני מבינה שתכונה זו הינה משותפת לכל חברי המחנה הנאו-נאצי אליו אתה משתייך.
 

robbar

New member
שאני אבין - את קראת לו נאו נאצי ??!

בגלל שהו העיר לך על שגיאת כתיב את הענקת לו את התואר "ניאו נאצי" ? לא יאמן ! תגידי לי בבקשה - מחלת הנפש שלך מטופלת? את בטוחה שמשרד החינוך נותן לך לעבוד עם ילדים? מי הדגנרט במשרד החינוך שנתן לך להתקרב ברדיוס של קילומטר לביה"ס ? ומי הדגנרט שהרשה לך לצאת רדיוס של 100 מטר מבית חולים פסיכיאטרי ??! כל המדינה הזאת זה מחדל אחרי מחדל. גברת - את צריכה אשפוז דחוץ - את צריכה טיפול אמיתי . לא כדורים וכאלה - אני מדבר על זריקות ונזע מוחי וכאלה . רוברט
 
למעלה