שאלה לאוהבי כפר סבא

שאלה לאוהבי כפר סבא

אני קורא בזמן האחרון על לא מעט בעיות "כפר-סבאיות" בפורום שלכם - מחסור בחיי לילה, פדופילים מטורפים למיניהם, בעיית יונים(?) וכו'. רציתי לשמוע מכפר סבאים שאוהבים את העיר על הדברים הטובים שיש לכפר סבא להציע! תחשבו שאתם אנשי מכירות שצריכים לשכנע אותי לעבור לגור בעיר ותנו לי סיבות טובות לכך. תודה מראש על התגובות!
 

shirly adda

New member
אוקיי....

חחח טוב כפר סבא זה עיר ממש נחמדה.. טוב תאמת אין לי כל כך הרבה דברים טובים לכתוב עליה (=
 

Super Chuly

New member
אחח כפר סבא

לא משנה כמה נבכה על הדברים המבאסים פה- תמיד תהיה לנו כפר סבא... אני אוהבת את הירוק מסביב (במיוחד בסביבת הבית שלי, ממש במזרח כפר סבא), השקט, האנשים הטובים, החינוך (רבין שולט אהמ אהמ). לכפ"ס יש גם היסטוריה מעניינת ומשמעותית בתולדות המדינה... בסה"כ- שווה לגור בכפ"ס: אחרי ולמרות הכל! ליהי :)
 

chen010189

New member
מכירה את להקת איפה ג'וש?

נדב ליבהבר, וחבורתו?
 

chen010189

New member
כן אני יודעת...

פעם הייתי ידידה טובה של נדב, אני כבר לא בקשר איתם... אני מכירה את החברים שלהם, לימור, ווילסון וכל אלה שכחתי ת'שמות משפחה
 

Super Chuly

New member
ברור!

אחות של אבנר, הגיטריסט הראשי היא החברה הכי טובה שלי... הם יותר משולטים! ליהי :)
 

Super Chuly

New member
../images/Emo45.gif סהרוקי פוקי

(היא תהרוג אותי אם היא תגלה שאמרתי את השם הזה בפומבי) ליהי :)
 

chen010189

New member
אני מחיפה ואני אוהבת את כ"ס

כ"ס שליטה, יש להם שם גן כזה... לא זוכרת ת'שם שלו! פארק עם דשא שאפשר להתנחל שם בימי שישי חברים שלי תמיד הולכים לשם... ויש שם את בארבי כ"ס
 

nono01

New member
חחחח המקום של הפריקים

כן זה ספיר.. המקום של הפריקים בעיר שלנו:) לכל עיר יש ספיר משלה.. אבל ספיר זה המפגש מפגש הארצי.. כמו ת"א שהיא עיר תיירותית? אז גן ספיר הוא הפארק שמיכל את כל הפריקים של ישראל:)
 

Double U

New member
ספיר!../images/Emo2.gif

דעו לכם שדווקא על המקום השתלטו חבורה של ילדים בכיתה ז'. הסיגריות, הסכינים ואווירת המוות לא מפחידה אותם בכלל.
 
הביתיות הכפר סבאית

זאת עיר שהיא בעצם קיבוץ, לטוב או לרע, כולם מכירים את כולם, אתה בסוף תמיד פוגש ביום כיפור את כל מי שהיה איתך מהגן ומעלה. האוירה טובה כאן, העיר יפה, בנוגע לשקט אני לא ממש מסכימה אין כאן שקט אבל זה מה שטוב פה. זה עיר עם אופי מסוים, אי אפשר להסביר אופי צריך פשוט לחוות אותו.
 
למעלה