אני לא מבין בכלל את כל הסיפור כאןהאם זה מהלך טקטי נכון שהופך את בריוני השמאל שאיימו עליהם להפריע בתפילה בכיפור להיות הרעים בסיפור ונותן לנו היהודים את הנקודות בדעת הקהל או שאסור היה לוותר לחלאות הללו וללכם מולם ראש בראש?
אני אישית חצוי, יש שיקולים טובים לכאן ולכאן.
אלא שהעירייה סירבה לאפשר תפילה בהפרדה ללא כל קשר לכמות המקומות בה יתפללו ללא הפרדה. כך שמה שאתה מעלה כאפשרות, לא היה רלוונטי בדיוק מאותה סיבה שכל האירוע היה בעייתי (מבחינת העירייה).אני לא מבין בכלל את כל הסיפור כאן
בוא נתחיל מזה שאני לא מתייחס בכלל למשמעות של יום כיפור וזה לא מעניין אותי
אבל אם יש מי שזה חשוב לו, אני מכבד את זה .
ראשית, אפשר היה להקים שני שטחי תפילה אחד לתפילה מעורבת ואחד לתפילה בהפרדה
ושכל אחד או אחת יבחרו היכן יעדיפו להתפלל .
שנית, למה בכלל צריך תפילה בשטח פתוח ? אין מצווה כזאת למיטב ידיעתי
כשהיתה קורונה יכולתי להבין. היום יכלו פשוט להתפלל בבתי הכנסת .
במסילת ישרים כתוב שאם קיום מנהג יוצר מחלוקת ולעג מוטב שלא יקיים את המנהג
אלא אם כן זו מצווה מפורשת .
ושלישית, כל התקהלות מסכנת חיים לפי הוראות פיקוד העורף
אז למה בכלל לסכן אזרחים ???
האם גם תהיה חצויהאם זה מהלך טקטי נכון שהופך את בריוני השמאל שאיימו עליהם להפריע בתפילה בכיפור להיות הרעים בסיפור ונותן לנו היהודים את הנקודות בדעת הקהל או שאסור היה לוותר לחלאות הללו וללכם מולם ראש בראש?
אני אישית חצוי, יש שיקולים טובים לכאן ולכאן.
קודם כל השאלה הייתה ליהודיםהאם גם תהיה חצוי
כאשר אלפי מוסלמים יפרשו שטיחונים על המדרכה,
5 פעמים ביום כדי להתפלל?
(להזכירך - יש חוק אחד לכולם)
מתפללים מוסלמים בצרפת
צפה בקובץ המצורף 118114
זה עד כדי כך הפריע לעירית תל-אביבקודם כל השאלה הייתה ליהודים
ובאשר למוסלמים, לא ראיתי שזה הפריע למי מהשמאלנים בתל אביב
צפה בקובץ המצורף 118121
אין כרגע שום מידע לגבי סיפא דבריך. את זאת נדע רק כאשר יפורסמו נימוקי פסק הדין, מה שנכון לרגע זה לא קרה כידוע. בינתיים כל שאנחנו יודעים שעיריית תל אביב לא יכולה לאסור על תפילת יום כיפור בהפרדה, כאשר זה מתבצע בגן מאיר. הא ותו לא.זה עד כדי כך הפריע לעירית תל-אביב
עד שהיא הוציאה תקנה האוסרת על תפילה במקום ציבורי.
כיון שאתם חושבים רק על עצמיכם,
היתם מטומטמים מדי ללכת על הנושא לבג"ץ,
וכעת אף עיריה לא תוכל לעצור אף דת.
אתה צודק.אין כרגע שום מידע לגבי סיפא דבריך. את זאת נדע רק כאשר יפורסמו נימוקי פסק הדין, מה שנכון לרגע זה לא קרה כידוע. בינתיים כל שאנחנו יודעים שעיריית תל אביב לא יכולה לאסור על תפילת יום כיפור בהפרדה, כאשר זה מתבצע בגן מאיר. הא ותו לא.
תלמד את הנושא ואל תקשקשזה עד כדי כך הפריע לעירית תל-אביב
עד שהיא הוציאה תקנה האוסרת על תפילה במקום ציבורי.
העיריה לא עצרה ולא תעצור תפילת ערבים ולא מעלה בדעתה לעשות כן. לכן הפניה לבגץ לא משנה דבר לגביהםכיון שאתם חושבים רק על עצמיכם,
היתם מטומטמים מדי ללכת על הנושא לבג"ץ,
וכעת אף עיריה לא תוכל לעצור אף דת.
אני מצטט את העיריה:עירית תל אביב לא הוציאה תקנה האוסרת תפילה במקום ציבורי אלא על פעילות של מחיצה בין אזור של נשים לשל גברים.
זה שנעשו עבירות על התקנות העירוניותהעיריה לא עצרה ולא תעצור תפילת ערבים ולא מעלה בדעתה לעשות כן
שוב אתה ממציא המצאות, הבעיה של העיריה זה לא התפילות אלא ההפרדה.אני מצטט את העיריה:
'בהתאם לכך כלל הבקשות לקיום תפילה/התכנסות בכיכרות וכדומה אינן מאושרות ומשכך לא ניתן לאשר את בקשתכם'
כך שזה לא דווקא רק לגבי תפילה יהודית.
זה שנעשו עבירות על התקנות העירוניות
לא מוכיח שזה הותר.
וזה שאתה יודע מה העיריה תעשה בעתיד,
דומה לשאר הפרניות שיש לך, ולשאר החרדים,
כאילו אנו מנסים לאמר לכם איך לחיות את חייכם.
אני מבין את הפחדים ההיסטוריים שלכם,
אך הגיע הזמן שתצאו מטראומות העבר,
ותבינו שלנו בישראל, אין שום עניין איך אתם מנהלים חייכם,
כל זמן שיהיה בינינו שיוויון בזכויות וחובות לאומיים.
היגיון של אדם חסר כל היגיוןשוב אתה ממציא המצאות, הבעיה של העיריה זה לא התפילות אלא ההפרדה.
אני לא יודע מה העיריה תעשה בעתיד וגם אתה לא.
אבל אני כן יודע מה עשתה בעבר. לא הפריע לערבים בשטח להתפלל בהפרדה גם אחרי שקיבלה את ההחלטה בנושא.
לא שלחה פקחים ולא אכפה עליהם דבר.
קשקשןהיגיון של אדם חסר כל היגיון
מחד אתה כותב: "העיריה לא עצרה ולא תעצור תפילת ערבים"
ומאידך אתה כותב: "אני לא יודע מה העיריה תעשה בעתיד".
אנא התייעץ עם אדם שלא ניוון הגיונו בלימוד הגמרא,
לפני שאתה כותב דבר והיפוכו.
אני יכול רק לרחם על הטראומות בהם אתה חי,
אבל בניוון הגיונך אתה אשם,
כשהעדפת את "תורת הפילפול" על פני "תורת ההיגיון".
לא רואה בזה מהלך טקטי. לא חושב שמארגני התפילה עד כדי כך מתוחכמים או ערמומיים.האם זה מהלך טקטי נכון שהופך את בריוני השמאל שאיימו עליהם להפריע בתפילה בכיפור להיות הרעים בסיפור ונותן לנו היהודים את הנקודות בדעת הקהל או שאסור היה לוותר לחלאות הללו וללכם מולם ראש בראש?
אני אישית חצוי, יש שיקולים טובים לכאן ולכאן.
לא הבנתי אם אתה מדבר על כניעה לטרור ערבי או טרור שמאלנילא רואה בזה מהלך טקטי. לא חושב שמארגני התפילה עד כדי כך מתוחכמים או ערמומיים.
נתחיל מזה שלא מצאתי כל סיבה שלא לקבל את ההצהרה הרשמית בעניין, קרי שהאירוע בוטל לאור הדיווחים במרשתת על כוונת מחבלים לפגוע בו. כעת נותרה השאלה האם כניעה לטרור היא הצעד הנכון. בשביל לדון בשאלה זו נחזור להצהרה ונבחן את הסיבה לכניעה. ככל שהמטרה היא אכן למנוע חזרת תמונות כמו יום כיפור התשפ"ד, אני לגמרי יכול להבין את המארגנים שיעדיפו להימנע מכך (והרי האחריות לכך תירשם גם על שמם, על אף שכמובן אין להם כל אחריות ממשית לעניין).
אמנם ככלל אני נחרץ בהתנגדותי לכניעה לטרור. אך הפעם, גם מדובר בפניה של הרב הראשי לישראל ויש לזה משקל וגם הסיבה לכניעה מכובדת וכשלעצמה ראויה.
בנסיבות אלו ועל אף שגם אני די חצוי ולא נעול על עצמי בעניין, אני כן מוצא את עצמי מכבד את החלטת המארגנים, גם אם אישית הייתי כנראה מקבל החלטה אחרת אילו הדבר היה תלוי בי.
שמאלני/ליברלי/חילוני/קפלניסטי ודומיהם.לא הבנתי אם אתה מדבר על כניעה לטרור ערבי או טרור שמאלני
ההסבר ברור:האם זה מהלך טקטי נכון שהופך את בריוני השמאל שאיימו עליהם להפריע בתפילה בכיפור להיות הרעים בסיפור ונותן לנו היהודים את הנקודות בדעת הקהל או שאסור היה לוותר לחלאות הללו וללכם מולם ראש בראש?
אני אישית חצוי, יש שיקולים טובים לכאן ולכאן.
רק נציין ונזכיר, שוב, לחובבי העובדות ודברים מוזרים כאלה, שהיה זה ארגון 'ראש יהודי' שהציע את גן מאיר. תחילה הציע זאת לעירייה ומשזו סירבה, העלתה הצעתה זו גם בפני בג"צ שכידוע קיבל אותה.ההסבר ברור:
שום נקודות בדעת הקהל, אלא שגיאה טקטית מביכה שלכם הערלים, העלולה ליצור תקדים לא פיבוריטי לכם.
"הראש היהודי" רצו בהתרסה דווקא את ככר דיזנגוף, בבחינת "אצבע בעין חילונית", ומשנכזבה תוחלתם וקבלו את גן מאיר בלבד, ועוד נאסר עליהם למנוע תנועה חפשית בשטחו - חזרו בהם בנסיון נואש לטשטש התבוסה, כאילו לא עתרו כלל...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.