שאלה לאלה שטסו עם AIR ADRIATIC

line 666

New member
שאלה לאלה שטסו עם AIR ADRIATIC

ושנחתו בRIJEKA / KRK ISLEND AIRPORT האם גם אתם סבלתם מהשדה תעופה ומהמטוס {אני סבלתי יותר מהנחיתה בקרואטיה}? או שרק אני סובל מהמקום הזה ומהחברה הזאת. סליחה על השאלה המטופשת שלי,אבל אני חייב לדעת.
 

vuv

New member
חח אחי אין לו מקום לרגליים

תנסה לטוס איתו מצרפת לארץ... אין מקום לנשום..... וזה שהייתי חצי הגודל ממה שאני עכשיו....
 

vuv

New member
נזכרתי בעוד משהו שקשור

זה היה ב99 בקיץ, שטסתי לצרפת עם המשפחה, הייתי בן8 וטסנו 4 משפחות וזה היה על DC10 והיינו ילדים קטנים והצלחנו ממש להרעיד את המטוס... הלכנו אחורה וקפצנו והשתוללנו חחח הדיילת הצרפתית ביקשה מאיתנו להפסיק, אבל היא לא מצפנ שילדים בני 8-10 יבינו צרפתית/אנגלית...חחחחח....
 

MrHankeY

New member
מקום לרגלים אינו קשור לסוג המטוס!

אלא החברה כל חברה מחליטה מה יהיה המרווח בין שורה לשורה. אני מקווה שלא התכוונת לזה ברצינות שהצלחתם להרעיד את המטוס נכון?
 

MrHankeY

New member
קפץ מסיבה פשוטה

טורבולנס אם DC-10 היה קופץ כתוצאה מקפיצה של כמה ילדים בני 8 הוא לא היה נשאר הרבה זמן באוויר
 

uri ba

New member
מה לא קרה לך ש..

טסת בג'מבו לניו יורק ואז מישהו הפליץ ואז המטוס חצה את האויינוס האטלנטי בשלוש וחצי שעות? כי אני טסתי מלונדון לניו יורק ופתאום מישהו תקע נאד שנשמע כמו מבער והקונקורד פתאום התחיל לטוס כמו מטורף!!
 
אבל לי קרה פעמיים שביקשו

ממני ועוד כמה נוסעים לעבור לשורות אחוריות "על מנת לאזן את המטוס"... מישהו יכול להסביר לי את זה?
 

ERJ PILOT

New member
An answer for Benny

I’m not so sure about MD-80 but I can tell you that in the plane that I fly on, we usually have a forward Center of Gravity, and that is because of the fuel tanks, that are located in the wings, are closer to the forward section of the aircraft, therefore when we have full fuel, and not a lot of baggage( which is located in the rear section of the aircraft-cargo compartment) and the gate agent didn’t spread the passenger in the right way, I am going to ask the flight attended to remove people from the forward section to the aft section, in order to balance the plane, and that is only the plane is exceeding the forward CG limits.
 

B752Captain

New member
Measuring CG

In ERJ-145 and in other aircraft how can you measure the CG I mean, do you measure it manually by calculations? or by sensors and computers in the airplane ? תודה מראש דימה By the way ERJ-145 is my favourite airplane
 

ERJ PILOT

New member
How to measure the CG in the ERJ-14

How to measure the CG in the ERJ-145 As a first officer I’m in charge on the weight and balance calculations. Just before closing the doors the ramp personals give me the load report with all the information. That’s include how many people and how many bags. I already know how much fuel I have, so the next thing I am doing is calculating the weight of the aircraft for T/O and landing, and 0-fuel weight and ramp weight. Then I am checking the CG. In this aircraft there is a wiz wheel- very similar to an E6B manual flight computer. The flight attended will walk through the airplane and count how many people in each section in the airplane. He or she will give this information, and I am going to put that information in the wiz wheel, then I am going to add the amount of bags we have and the fuel, and then I will spin the wheel, and cross the results I had with the T/O weight. On the bottom of the wheel there is the CG limit, if I am in the limit I am good to go. Its sound maybe complicated but it’s not really, takes 2 min.
 

RonGreen

New member
שדה התעופה ברייקה

אני מכיר את שדה התעופה ברייקה דיי טוב, בתור קרואטי אני מתבייש שלאיזור שלם בקרואטיה הקצו טרמינל קטן ומצ'וקמק כזה, אני הייתי שם כמה פעמים (יש לי קרובי משפחה באי Krk) ולפי מה שהבנתי מהם עד שנת 2000 או אפילו אחרי הוא לא היה פעיל! רואים שם רק כמה ססנות, אין שם הרבה אקשן, למרות שלפני שנה כשחציתי את הגשר שמחבר את Krk לרייקה ראיתי A320/319 של Croatia Airlines מגיע לנחיתה מכיוון מערב. לפי מה שהבנתי לשדה תעופה גם סאן דור מגיעים בקיץ, וגם איר אדריאטיק שלמיטב ידיעתי הם לא חברה משו. גם השדה תעופה בליובליאנה לא ענקי(בלשון המעטה), אולי יותר גדול מרייקה אבל צריך להתחשב שהוא משרת מדינה שלמה! Viva republika Hrvatska! -Ron-
 

line 666

New member
לי היה את הדבר הכי נורא

טסתי עם AIR ADRIATIC ב MD82 בשורה האחרון וכשהסתכלתי החוצה ראיתי רק מנוע. הטיס נחת עם מנועים דלוקים והוריד את הגלגלים באיזה 100פייט .ו"נתן" לנו עצירה שכמעט עפנו.
 

ארזS

New member
ומה דעתך בתור קרואטי

על שדה התעופה של דוברובניק ? [הייתי שם לפני 3 שנים].
 
למעלה