שאלה לבנות הפורום בעיקר

שאלה לבנות הפורום בעיקר

אני נימצא במערכת זוגיות כבר 6 שנים אנחנו בני 20++ השבוע קרה מיקרה סמויים שתפסתי אותה בסוג של בגידה אני הראשון שלה ... היא אומרת שהיא אוהבת אותי ומה שהיא עשתה זה מעצבים כי אמרתי משהו לא במקום עכשיו כל האמון שנתתי בא ב99.9% ירד ל10-% ואפילו יותר אומנם אני לא יודע אם אני יוכל להמשיך הלאה איתה אבל חשוב לי לדעת השאלה שלי היא האם אתן הנשים בעיקר נשואות מסוגלות מסוגלות לישכב אם גבר 1 כל חייכם {כל עוד אתה נשואים ולא גרושים} או שאתם בעד לגוון עוד ליפני שזה קרה המיקרה הזה תיכננתי להציע לה נישואים אבל עכשיו זה התבטל וטוב שעכשיו ולא מאוחר יותר אז מה אתן אומרת אתן מסוגלות לישכב אם גבר 1 כל החיים שלכן ?? תודה רבה והמשך יום טוב
 

Vdrums

New member
כל אישה והמוח שלה. נניח ויענו לשאלה שלך

5 נשים עם אותה תשובה: "כן זה אפשרי להיות רק עם גבר אחד". אז מכאן אתה תבין שזהו? כל הנשים ככה? זה לא עובד.
 
אכן, חתימה לתפארת - אני חייב לציין.

אני בהחלט תומך במה שתומר אמר - סקר, רחב ככל שיהיה לא מכסה את כל הנשים. אבל מה שמענין אותי הם שלושה דברים : א - מה היה הדבר שאמרת ולא היה במקום ? ב- למה האמון ההתחלתי שנתת בה היה רק 99.9% ? ג - אתה תהיה מסוגל לשכב רק עם אישה אחת כל החיים ? פעם חבר שלי אמר לי משהו נכון - וכמה שנהיה יפיי נפש אי אפשר שלא להסכים : גברים, בשלב מסויים בחיים, תמיד יהיו עסוקים בשאלה - האם הם היו עם מספיק נשים. נשים מצידן מחפשות משהו עיקרי אחד (שוב, אני מנסה שלא להכליל...) - ביטחון. ביטחון בבן הזוג שיהיה נאמן, שיהיה מגונן ושיהיה הורה טוב. אם הן מוצאות את אותו בן זוג שיתן להן את הבטחון בשלושת הפרמטרים הללו - הן לא תעזובנה אותו. והיה ואחד מן הפרמטרים הללו (או יותר) איננו - כמובן שיש סיכוי כי יחפשו במקום אחר.
 

נימרודל

New member
כמה דברים

1. מה זה "סוג של בגידה"? בחיים שלי לא נתקלתי בצורת התבטאות כזאת, אני מבולבלת. 2. אף בנאדם, גבר או אישה, לא בוגד בבן-הזוג שלו, אותו הוא אוהב ומוקיר (על אחת כמה וכמה אחרי 6 שנים), בגלל שהוא אמר משהו לא במקום. 3. אישה שמתחתן לוקחת על עצמה את הדין לשכב עם גבר אחד למשך שארית חייה, אלא אם בגידה מצטיירת בעיניה כמשהו לגטימי. ככה זה, כואב- אבל מה לעשות, זה מה יש. למי שזה מפריע יש את מה שנקרא חילופי זוגות. אבל... איכס. יש כל מני סיבות אפשריות למה שהיא עשתה, תשאל אותה מה הן.
 
למעלה