שאלה לגבי אליאקספרס

שאלה לגבי אליאקספרס

לפני יומיים-שלושה ביצעתי משם הזמנה (הזמנה ראשונה שלי משם, כך שאין לי ניסיון איתם, לכן אני שואלת) ולמחרת התחרטתי וביטלתי אותה, כאשר המשלוח עוד לא יצא. עכשיו אני רואה שבכל זאת ירד לי חיוב על אותה הזמנה. באיזור האישי שלי באתר כתוב שההזמנה בוטלה. האם הזיכוי לוקח עוד כמה ימים ונשאר פשוט לחכות או לפנות אליהם?
 

יוסיזיו

New member
בצד ימין בדף ההזמנה יש לך טבלה

ובה המילה דיספיוט . ללחוץ ונפתח דף לצור ביטול והחזר כספי
 
לא מופיע לי דבר כזה כרגע

כרגע כתוב שההזמנה בוטלה ובצד ימין יש לחצן שכתוב add to cart. לא משהו מעבר לזה, שניתן ללחוץ עליו.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
החיוב הוא מיידי, הזיכוי כנראה ידני ולכן אורך כמה ימים

הייתי מחכה כמה ימים ורק אם אין החזר (כדאי לבדוק גם בכרטיס) הייתי פונה אליהם.
 
תודה על התגובות ושאלה נוספת

האם יכול להיות שכל עוד לא בוצע החזר כספי אני לא יכולה לבצע הזמנה חדשה? נתקלתי בתופעה מוזרה, כשרציתי לבצע הזמנה חדשה (לא של אותו פריט שביטלתי), ציינתי את הפרטים שבהם אני מעוניינת (מדובר בבגדים, אז ציינתי את המידה והצבע הרצוי וכו') כשרציתי ללחוץ על "קנה עכשיו" או "הוסף לעגלה" זה נתן לי הודעה של "נא להשלים את המידע החסר". אין לי מושג על איזה מידע חסר הם מדברים. בהתחלה זה קרה לי כאשר לא הייתי מחוברת, אבל עכשיו זה קורה גם כשאני מחוברת. ניסיתי לחפש תשובה לזה בתמיכה שלהם או בשירות הלקוחות אבל לא מצאתי וגם לא ראיתי אפשרות לפנות אליהם שלא באמצעות שאלות מובנות.
 

k-don

Well-known member
מידע חסר זה לדוגמא מאיפה שולחים את הפריט

או מאפיינים אחרים שלו.
דף מכירה של עלייאקספרס יכול לכלול יותר ממוצר אחד.
לדוגמא גודל או צבע או הספק אחר או מתאם חשמלי אחר

צירפתי דוגמא מהאפליקציה - צריך לבחור את ה select



 
עדיין לא ברור

אני רוצה להזמין נגיד פריט מסוים, אני מציינת את כל הפרטים, מידה, צבע רצוי ואפילו שיטת משלוח. עדיין אני מקבלת את אותה הודעה של "נא להשלים את המידע החסר". חוזר על עצמו עם כל פריט שאני מנסה להזמין.
 
למעלה