H הדוויג H
New member
היי,
לפני מספר חודשים רכשתי מכשיר פלאפון של חברת שיאומי- REDMI NOTE 10 PRO. כמה שבועות לאחר מכן הופיע סימן מיקרופון משמאל למעלה (ראו בתמונה) בכמה אפליקציות במקביל- וויבר, 015GLOBAL, וסקייפ. כשלוחצים על הסימן, מופיעה ההערה "this app is recording audio" (בתמונה השנייה למטה). יחד עם זאת, אין לאפליקציות הרשאה להקלטה וגם לא מצאתי את קבצי ההקלטה הנ"ל. בשיחות טלפון רגילות הבעיה אינה קיימת.
עלתה לי מחשבה שכל זה החל לאחר עדכון גרסה אוטומטי של שיואמי אבל אני לא בטוחה, ובכול מקרה לא מצאתי משהו שיכול לרמז לזה בהיסטוריית העדכונים.
מכיוון שזוהי בעיה המשותפת לכמה באפליקציות, לדעתי מדובר בבעיה בפלאפון עצמו. הסרה והתקנה מחדש שלהן לא שינתה דבר.
אשמח לעזרתכם אם יש רעיון כיצד להשיב את המצב לקדמותו, וללא חשש מהקלטה...
תודה מראש
לפני מספר חודשים רכשתי מכשיר פלאפון של חברת שיאומי- REDMI NOTE 10 PRO. כמה שבועות לאחר מכן הופיע סימן מיקרופון משמאל למעלה (ראו בתמונה) בכמה אפליקציות במקביל- וויבר, 015GLOBAL, וסקייפ. כשלוחצים על הסימן, מופיעה ההערה "this app is recording audio" (בתמונה השנייה למטה). יחד עם זאת, אין לאפליקציות הרשאה להקלטה וגם לא מצאתי את קבצי ההקלטה הנ"ל. בשיחות טלפון רגילות הבעיה אינה קיימת.
עלתה לי מחשבה שכל זה החל לאחר עדכון גרסה אוטומטי של שיואמי אבל אני לא בטוחה, ובכול מקרה לא מצאתי משהו שיכול לרמז לזה בהיסטוריית העדכונים.
מכיוון שזוהי בעיה המשותפת לכמה באפליקציות, לדעתי מדובר בבעיה בפלאפון עצמו. הסרה והתקנה מחדש שלהן לא שינתה דבר.
אשמח לעזרתכם אם יש רעיון כיצד להשיב את המצב לקדמותו, וללא חשש מהקלטה...
תודה מראש