שאלה לגבי ה-GPS ב-FS2002

JuveFan

New member
שאלה לגבי ה-GPS ב-FS2002

אני אף פעם לא מצליח להגיע בגובה ובכיוון הנכון לנחיתה. למה אני צריך לשים לב ב-GPS כדי לדעת מתי להתחיל להנמיך בגובה ובמהירות ואיך לעזאזל אני מצליח להגיע בכיוון הנכון למסלול הנכון. עוד שאלה קטנה, שמעתי שאפשר להוריד סקינים למטוסים של כל מיני חברות תעופה כולל אל על. אם זה נכון, מאיפה משיגים את זה? תודה על העזרה!
 

pinibz

New member
fs2002

כדי להוריד מטוסים שונים ומשונים לך ל http://www.flightsim.com ריכוז לא מאוד מעודכן של מטוסים ישראלים יש ב http://fly-aeronet.com/News/news.htm טיסה בד"כ מתחילה בתכנון טיסה ב Flight Planner. אם בחרת בטיסת IFR אז השמע להוראות הפקח לגבי הנמכה וגישה לנחיתה. ב VFR זה תלוי בך יותר. חישוב גס של תחילה ההנמכה ב 737 למשל, ב 250KIAS ו 1800 רגל לדקה, הוא לקחת את הגובה הנוכחי שלך מעל השדה, להכפיל ב 3 ולחלק ל 1000 (התוצאה במיילים). לדוגמא, אם הגובה שלך מעל השדה הוא 27,000 רגל אז יש להתחיל הנמכה בערך 81 מייל מהשדה. יש להגיע לכיוון הכללי של המסלול ע"י הוראות הפקח ב IFR או ה GPS ו אמצעי הניווט האחרים ב VFR. לקראת נחיתה אפשר להתביית על על ה ILS או לנסות לעשות את זה ידנית לגמרי. קצרה היריעה להרחיב על כל אחד מהנושאים האלו כאן בפורום וזה גם לא הפורום המתאים. יש באינטרנט שפע של מידע וטיפים בנושא.
 

שי סמית

New member
FS2002

פיני, אולי אתה יודע אם קיימת אפשרות למקם את המטוס ב נ.צ. , גובה וכו´ מסויימים? תודה-שי
 

JuveFan

New member
אוווווווווווווףףףף!!!../images/Emo93.gif../images/Emo46.gif

הפקח אומר לי בדיוק מתי לפנות ומתי להנמיך, אבל מה עם המהירות??? אני לא מצליח להגיע כמו שצריך למסלול ואני עושה מיליון הקפות מסביב עד שאני מצליח איכשהו לטלטל את המטוס שלי בדרך לנחיתה. מה לעשות???
 

צחי נבו

New member
מהירות? מה עם המנוע?

כשאתה מתקרב לנחיתה אתה צריך לעבור לתצורת טיסה שונה מאשר טיסת שיוט. הורד סל"ד מנוע (לא מכיר את המטוס ספציפית, לכן לא יודע עד כמה, אבל בטוח מעל לסרק) והוסף לו גרר - גלגלים, מדפים ועוד (מעצורים לפי הצורך). מציע שתתרגל טיסה בתצורת "נחיתה" כזו לפני שאתה מנמיך. בדוק את הבד"ח של המטוס, למיטב זכרוני כלול במשחק ולמד מהן המהירוית המתאימות לו. כדי לפשט את הטיסה אולי תתארגן לפיינל ארוך-ארוך ובו שמור על מהירות וקצב הנמכה מתאימים. אני לא משחק הרבה בסימולטור, אבל זה מה שההגיון שלי אומר... בהצלחה !
 
יש לי רעיון בשבילך!!!

תפעיל שעון, ותעקוב אחר המצפן והגובה. ברגע שאתה ממריא, תפעיל סטופר, ותקח את זמן ההמראה והטיפוס לגובה , נאמר 600 רגל מעל השדה ותרשום את הזמן (למשל שתי דקות). אחר כך, תפנה ימינה (לדוגמא) ב90 מעלות ותטוס, כדקה (בהמשך תוכל להפחית את הזמן) ואז תפנה שוב ב - 90 מעלות ימינה (יעני תהיה עם הרוח מקביל לשדה בדיוק, תוכל לבדוק זאת על פי 180 מעלות לכיוון ההמראה) ותפעיל מייד שוב את הסטופר, בערך כשתגיע דקה וחצי, תביט ימינה ותראה את השדה לימינך, תמשיך לטוס בכיוון הזה עוד כדקה וחצי עד שהסטופר יראה שלוש דקות וקצת. תפנה שוב ימינה לצלע בסיס עכשיו תטוס בדיוק דקה, ותפנה לצלע סופית תוך כדי סגירת מצערת והורדת מדפים כך שתקבל הנמכה של כ-500 400 רגל דקה אם הקפדת על הכיוונים והזמנים, תראה את השדה ממולך בול מיושר ומה שעליך לשלוט זה רק ההנמכה כאן תשחק עם המצערת (סלד ומהירות על ידי מצב אף סטיק קדימה או אחורה בעדינות) מבטיח לך שתצליח לנחות מדוייק אם תשמור על הפרמטרים תזהר לא להתנגש במטוסים כבדים!!!
 

yuval yelin

New member
אז הנה רעיון:

אני מוכן להדריך אותך איך לנחות טוב יותר ב-Flight Simulator פנים אל פנים. לא שאני כזה מומחה גדול, אבל אני מצליח לינחות לא רע. כמובן תלוי איפה את/ה גר בארץ. צור/צרי קשר ב - [email protected]. יובל.
 

JuveFan

New member
אתה בטוח שאתה לא איזה סוטה?

 

yuval yelin

New member
חס וחלילה

סתם נהנה לטוס ולהטיס (אם כי בינתיים יכול לממן רק FS). שלח דוא"ל ואסביר לך קצת על עצמי (כדי להפיג את חששותיך).
 

pinibz

New member
כל מה שאמרו פה נכון

וחוץ מזה אין קיצורי דרך וכמו בחיים האמיתיים צריך להתאמן שוב ושוב ושוב עד שמשיגים תוצאות סבירות.
 
למעלה