שאלה לגבי חיבורי רשת

alona2003

New member
שאלה לגבי חיבורי רשת

ש לי מתאם רשת של נטוויז'ן NET BOX דגם 3220 W על תשתית בזק.
מאז כמה ימים ,הנורה לסימון חיבור לאינטרנט נהייה אדומה ולא כחולה ,
כלומר החיבור לאינטרנט מתנתק.
הצלחתי לצלם כמה מצבים (הסבר בצילום המצורף ).
השאלות בתוך הצילום המצורף.
האם יש קשר כלשהו להתנתקות הפתאומית מהאינטרנט ?
אודה לכל מענה .
חג שמח !

 

rafid1

Active member
מנהל
אם המודם מתנתק, אין טעם לחקור את WINDOWS...

אם לא טעית השם/ססמא עדיף שתברר מול הספקית מה קורה עם הקו/ציוד שלה (או של בזק).
 

rafid1

Active member
מנהל
לספקית האינטרנט שלך

תאבחן אם זו נורת סינכרון DSL (ואז זו בעיית חומרה/תשתית מול בזק) או נורית קישוריות לאינטרנט (ואז זו בעייה מסוג שמשתמש/ססמא/לא-שילמת-חשבון-ונסגר...)
&nbsp
&nbsp
 

alona2003

New member
נורת הסינקרון DSL היא בניפרד מהנורה לחיבור אינטרנטי במתאם ,

והיא ממשיכה להיות במצב דלוק (כחול).
הבנתי את שאלתך .אז ככה :לא יכולה להתחבר לאינטרנט דרך חיבור פס רחב, למרות ששם משתמש/ססמא כפי שהגדיר ספק האינטרנט.
מקבלת הודעת שגיאה שבצילום המצורך לאחר שניסיתי את שתי האפשרויות לחיבור פס רחב .
תודה מראש לעזרתך.
נ.ב.צירפתי שוב חלק מה צילום ששלחתי בהודעתי הקודמת ,עם שאלה נוספת.
מציינת שהטלפון הנייח עובד רק דרך חיבורו למתאם ,במצב בו גם חיבור לאינטרנט עובד (במחשב הנייד שלי צריך להיות מחובר הכבל הצהוב שבא מחיבור LAN של המתאם ) .
מקווה שהוספתי מספיק נתונים להבנה טובה יותר,אבל בכל רגע מוכנה לענות לעוד שאלות אם קיימות.



 

rafid1

Active member
מנהל
OK, נראה אם הבנתי נכון

איפה בדיוק את מגדירה שמשתמש/ססמא?
אל ממשק התפעול של המתאם/מודם/נתב של נטוויזן את מגיעה דרך הדפדפן?
&nbsp
לפי הערכתי את טועה בהגדרה בWIN. אסור להשתמש בחייגן של חלונות ולכן צריך לבצע DISABLE בכלל ל PPPOE . אני מניח שמה שנקרא אצלך LOCAL AREA 2 הוא הממשק לנתב. תבדקי בתכונות TCP IPV4 שם מה הIP והאן הוא תקין (תעלי כאן פלט מCMD - IPCONFIG/ALL)
&nbsp
הגדרות החייגן לספקית - אמורות להתבצע בממשק הנתב ולא בחלונות. אם לא - לא תתחברי.
&nbsp
בהצלחה וחג שמח!
 

alona2003

New member
ועוד איך ,הבנת נכון


מצרפת מה שבקשת (מקווה שזה זה ) ,ועוד צילומם כמה שאתה צדקת .
אשמח להדרכה בהמשך ,אם אפשר (כי אין לי מושג מה עלי לעשות ).
תודה מראש וחג שמח גם לך .



 

rafid1

Active member
מנהל
ביטול חייגן

להבנתי - קליק ימני על החייגן PPPOE וDISABLE יהרוג אותו. תנסי לגלוש כעת (בספק אם זה יספיק).
&nbsp
כעת כנסי בדפדפן לנתב/מתאם ( בכתובת 10.100.102.1 לפי הפלט שלך) נסי לאתר שם את תפריט החייגן אל הספקית ותאמתי שהפרטים שלך נכונים. תמיכת נטוויזן יעזרו לך בזה.
&nbsp
 

alona2003

New member
תודה רפי ,אבל PPPOE מנותק

כל הזמן (מצורץ צילום ),לא משני אם האינטרנט מחובר (נורה כחולה במתאם) ,או לא (נורה אדומה במתאם ).
זה אומר שתשתית בזק לא מותקן ?
השאלות האלה הן כלליות והתשובות שלך ויכולות לעזור גם לגולשים אחרים.
אודה לתשובה.

 

flora2001

New member
תודה רפי .מ-6/1015 לא היה לי אינטרנט

עברתי תשתית לבזק רק שלשום וקבלתי מתאם חדש .מחקתי את PPPOP ובדקתי את TCP/IPv6
(מצורף צילום ).איך אפשר לדעת האם זה תקין ?

סוף שבוע נעים

 
למעלה