שאלה לגבי ילד בן 5 -איך ללמד ../images/Emo131.gif
שלום לכם, יש לנו ילד בן 5 (תאום),ילד חברותי מאוד!, מקסים, חייכן, אוהב חיות , טבע, אנשים, שואל ,סקרן וחוקר..הוא אובחן מגיל 0- כילד היפוסנסטיבי (חוסר בתחושתיות) עבדנו איתו על המגע, לעיתים כותב חזק,מחזיק חזק את העיפרון. במפגשים בגן - הוא משתעמם מהר מדי, יש למרכז את החשיבה שלו לעיתים, שמפגש של אחד על אחד- התוצאות הרבה יותר טובות, לעיתים מוסח ע"י רעשים מבחוץ. לא מצייר פרצופים, אלא משרבט. הבנתי שיש לעבוד איתו על המירכוז של הדברים . בחצר הגן- הוא חברותי, פעיל , משחק עם כולם. הוא אובחן ע"י נוירולוגית כילד עם קצת! "קשב וריכוז" (אוי אני שונאת את המילה הזאת), ניקרא לזה "קשיי למידה". ה"גאונה"המליצה על ריטלין- לילד בן 5 !! לא נורמלית. אני מוכנה לשמוע על ה-כ-ל ולא על תרופות. אני באה מתחום ההוליטיקה ורואה תוצאות יפות עם פרחי באך והילינג- אותם אני מיישמת עליו- ועברו שבועיים ויש תוצאות טובות. עברנו איבחונים במכון להתפתחות הילד : נקבעו לנו 15 פגישות של ריפוי בעיסוק פרטני /יחיד לא קבוצה ו-15 טיפולים לקלנאית תקשורת. אנו ברשימות המתנה- ארוכות. אני רוצה לקדם אותו כמה שיותר, לטפל בו בעצמי עד שיגיע התור שלנו על מנת שיוכל לעלות לכיתה א' בשנה הבאה..חבל על הזמן היקר שעובר. 1. היכן ניתן להגיע למטפלות הנ"ל באופן פרטי, מה עלות הפגישה/שיעור. 2. אלו פעולות/דרכי משחק- ניתן לעשות עם הילדעל מנת שיתפתח. איך ללמד אותו? אשמח לטיפים ועצות. היום אני עובדת איתו בבית: 1. לכתוב את שמו..הוא כבר עשה לי הפתעה ורשם לבד. 2. יצירה- גזירה, הדבקה, מכינים עוגה, עוגיות, כדורי שוקולד, תנועה בחוץ, במגרש ספורט. 3. רשמתי אותו ואת אחיו התאום לחוג קפוארה- פעמיים בשבוע. 4. רשמתי אותם לספריה העירונית- נתחילו לבחור ספרים ולהחליף . 5. קניתי פאזלים - של 16 יח' + קוביות להשחלה לפי צבע וצורה..גם על זה עובדים יחד. וואו ניראה לי שאני כבר יכולה לעשות הסבה לריפוי בעיסוק..חחח אשמח לעצות וטיפים לדרכי למידה נוספים שיעזרו לו.
שלום לכם, יש לנו ילד בן 5 (תאום),ילד חברותי מאוד!, מקסים, חייכן, אוהב חיות , טבע, אנשים, שואל ,סקרן וחוקר..הוא אובחן מגיל 0- כילד היפוסנסטיבי (חוסר בתחושתיות) עבדנו איתו על המגע, לעיתים כותב חזק,מחזיק חזק את העיפרון. במפגשים בגן - הוא משתעמם מהר מדי, יש למרכז את החשיבה שלו לעיתים, שמפגש של אחד על אחד- התוצאות הרבה יותר טובות, לעיתים מוסח ע"י רעשים מבחוץ. לא מצייר פרצופים, אלא משרבט. הבנתי שיש לעבוד איתו על המירכוז של הדברים . בחצר הגן- הוא חברותי, פעיל , משחק עם כולם. הוא אובחן ע"י נוירולוגית כילד עם קצת! "קשב וריכוז" (אוי אני שונאת את המילה הזאת), ניקרא לזה "קשיי למידה". ה"גאונה"המליצה על ריטלין- לילד בן 5 !! לא נורמלית. אני מוכנה לשמוע על ה-כ-ל ולא על תרופות. אני באה מתחום ההוליטיקה ורואה תוצאות יפות עם פרחי באך והילינג- אותם אני מיישמת עליו- ועברו שבועיים ויש תוצאות טובות. עברנו איבחונים במכון להתפתחות הילד : נקבעו לנו 15 פגישות של ריפוי בעיסוק פרטני /יחיד לא קבוצה ו-15 טיפולים לקלנאית תקשורת. אנו ברשימות המתנה- ארוכות. אני רוצה לקדם אותו כמה שיותר, לטפל בו בעצמי עד שיגיע התור שלנו על מנת שיוכל לעלות לכיתה א' בשנה הבאה..חבל על הזמן היקר שעובר. 1. היכן ניתן להגיע למטפלות הנ"ל באופן פרטי, מה עלות הפגישה/שיעור. 2. אלו פעולות/דרכי משחק- ניתן לעשות עם הילדעל מנת שיתפתח. איך ללמד אותו? אשמח לטיפים ועצות. היום אני עובדת איתו בבית: 1. לכתוב את שמו..הוא כבר עשה לי הפתעה ורשם לבד. 2. יצירה- גזירה, הדבקה, מכינים עוגה, עוגיות, כדורי שוקולד, תנועה בחוץ, במגרש ספורט. 3. רשמתי אותו ואת אחיו התאום לחוג קפוארה- פעמיים בשבוע. 4. רשמתי אותם לספריה העירונית- נתחילו לבחור ספרים ולהחליף . 5. קניתי פאזלים - של 16 יח' + קוביות להשחלה לפי צבע וצורה..גם על זה עובדים יחד. וואו ניראה לי שאני כבר יכולה לעשות הסבה לריפוי בעיסוק..חחח אשמח לעצות וטיפים לדרכי למידה נוספים שיעזרו לו.