שאלה לגבי ילד סי פי

שאלה לגבי ילד סי פי

שלום, אני סטדנטית בגן סיפי ואני עובדת פרטנית עם ילד משותק חצי גוף שאינו מדבר (אבל ניכר שהוא מאד רוצה). לילדזה קשה מאד לשבת לאורך זמן במפגשים ובשולחן עבודה. ואני רוצה להגדיל את טווח הקשב שלו אבל אין לי רעיונות והגננת לא רוצה לעזור לי... אני אשמח אםתוכלו לעזור לי בפעילויות חוויותיות היכולות להגדיל את טווח הקשב תודה מראש
 

קרן ט

New member
היי

מאוד קשה לענות כך חסרים פרטים... למה קשה לו לשבת? אם קשה לו פיזית לשבת בגלל השיתוק אז צריך לפנות למרפאה בעיסוק או למי שעובד על תחום זה בגן. האם זה הקשב? בכל אופן אני משתמשת בפעילויות קצרות מאוד, מתחום העיניין של הילד ומנסה כמה שאפשר להתחבר לעולם שלו. עוד דבר שהילדים אוהבים זה להשתמש בסטופר או בשעון חול. אפשר להגיד לו שעובדים ליד השולחן עד שהשעון יצלצל או עד שהחול יגמר. אפשר גם לכתוב יחד איתו בתחילת השיעור את כל המשימות שתעשו היום ולאחר כל פעילות לסמן v וכך הוא ידע מה הוא עשה ומה יש לו עוד לעשות...
 

Diana M

New member
הגננת לא רוצה לעזור?

אז מה את עושה בכלל במקום כזה שאמור לתת לך חוויה של התנסות מקצועית? עליך לשוחח על כך עם המדריכתך. פני למתי"א המקומית ובקשי הדרכה של מרפאה בעיסוק. מה שאת מתארת עשוי בהחלט להתקשר לס. פי. דיאנה
 
בעיות קשב

אם בעיית הקשב של הילד נובעת אך ורק מבעית קשב ולא בעיה רפואית כלשהי אולי תנסי לעבוד איתו לפי יחידות של זמן כלומר, חלקי את המשימות שעליו לבצע בשיעור או בפעילות שלך ל-5-7 דק' בתחילה, אני עובדת כל עם ילד לקויי למידה עם בעיות קשב חמורות ביותר וזה עובד פלאים. אם תרצי עוד פרטים פני אליי במסרים מקווה שעזרתי
 
למעלה