שאלה לגבי כרטיסי מסך ועיבוד 3D...
שלום לכם חברים, יש לי שאלה שקשורה לעיבוד תלת מימדי. אני גם מתכנת וגם עובד ב-3DSMAX. השאלה שלי נוגעת ל-DirectX בין היתר. בכרטיס המסך משתמשים בעיקר לרינדור (יכולות של המעבד הגרפי וכו') ומניפולציות על האובייקטים השונים (שזה נגזר מזה). השאלה שלי היא, בעיקר בעולם התיכנות, האם כאשר אני עושה שימוש באובייקטים של מטריצות וכו' לביצוע חישובים תלת מימדיים החישובים הללו נעשים בכרטיס? או בעצם במעבד הרגיל של המחשב? כמובן שהשאלה גם נוגעת לעבודה בתוכנות תלת מימד רגילות. לדוגמא, כפל או כל טרנספורמציה אחרת על מטריצה ב-DirectX נעשית במעבד הגרפי? או במעבד הרגיל? בתודה מראש, מוטי.
שלום לכם חברים, יש לי שאלה שקשורה לעיבוד תלת מימדי. אני גם מתכנת וגם עובד ב-3DSMAX. השאלה שלי נוגעת ל-DirectX בין היתר. בכרטיס המסך משתמשים בעיקר לרינדור (יכולות של המעבד הגרפי וכו') ומניפולציות על האובייקטים השונים (שזה נגזר מזה). השאלה שלי היא, בעיקר בעולם התיכנות, האם כאשר אני עושה שימוש באובייקטים של מטריצות וכו' לביצוע חישובים תלת מימדיים החישובים הללו נעשים בכרטיס? או בעצם במעבד הרגיל של המחשב? כמובן שהשאלה גם נוגעת לעבודה בתוכנות תלת מימד רגילות. לדוגמא, כפל או כל טרנספורמציה אחרת על מטריצה ב-DirectX נעשית במעבד הגרפי? או במעבד הרגיל? בתודה מראש, מוטי.