שאלה לגבי לימודי גו

grizzly

New member
שאלה לגבי לימודי גו

שלום לכולם, אני חדש בכל עולם הגו, רציתי לדעת אם יש מקום שמלמד את המשחק כמו שצריך באזור תל אביב (אני עצמי תושב יהוד). ניסיתי ללמוד את המשחק מספרים אולם חסרה לי ההדרכה האישית. אשמח אם תוכלו לעזור לי, תודה רבה, גריזלי
 

Song17

New member
הדרכה אישית?

אני לא יודע אם יש מקום שמלמד את המשחק "כמו שצריך" בתל אביב. יש כל מני מורים פרטיים ולמיטב ידיעתי כל אחד מלמד בדרך שלו ובהתאם לתלמיד. אבל אני לא יודע אם באמת חייבים הדרכה אישית. אתה יכול לשחק באינטרנט ולמצוא אנשים שילמדו אותך קצת כל פעם. לומדים המון רק מלשחק. נראה לי שזאת אפילו הדרך הכי טובה להתחיל ללמוד. אם אתה לא מכיר, אז יש שרת עם די הרבה ישראלים (והמון לא ישראלים, אם אתה מעדיף) בשם KGS. אפשר להגיע אליו דרך האתר www.gokgs.com עוד אתר שאפשר ללמוד ממנו וגם שם יש איזה שרת קטן ונחמד זה http://www.playgo.to/index-e.html יש שם הסבר טוב על הכללים וכל מני דברים בסיסיים שחשוב מאוד להכיר. ויש את זה שם אפילו (גם) בעברית. אם אתה עדיין רוצה מורה אז תגיד ;) אם אתה רוצה לבוא למפגשים בתל אביב כדי לשחק, אז כל יום שישי באיזור 13:00+ נפגשים במרכז וייצמן בתל אביב כדי לשחק. בהצלחה, ותהנה.
 

grizzly

New member
תודה רבה

תודה רבה על העזרה, אשמח להשתתף במשחקים באינטרנט וללמוד משם. ניסיתי לשחק אבל אני מפגין חוסר ידע קשה מידי, ההדרכה שאני מחפש היא לאו דווקא אישית, גם חוג למבוגרים זה רצוי, אבל חסרה לי היד המכוונת האנושית. מישהו שיראה לי את הדברים ויסביר אותם על פי ההבנה שלו ולא מהדרכה סיפרותית (שהיא מצויינת- יש לי ספר מעולה אבל באמת שבאתי חסר כל ידע והספר נועד למתחילים, נועד למתחילים קצת פחות.. מתחילים..), מישהו שיענה על שאלות. האינטראקציה חסרה לי.
 

azrielr

New member
הדרכה אישית

אחד הדברים שאפשר לעשות זה לבקש משחק הדרכה בKGS. במשחק כזה אתה משחק נגד שחקן חזק ממך, שמראה לך את המהלכים נכונים. אני כמעט לא משחק, אבל אם תראה אותי, אשמח. בכל מקרה, תשאל אם יש מישהו שמוכן ללמד אותך. לרוב יהיה.
 
למעלה