שאלה לגבי ממשיך דרכו של פטרוס+שאלות נוספות

yevgeny852

New member
שאלה לגבי ממשיך דרכו של פטרוס+שאלות נוספות

שלום חברי הפורום, עדיין לא הבנתי אם האמת לא נמצאת בכנסייה הקתולית אז מי בימינו ממשיך בדרכו של פטרוס הקדוש ומנהל את הקהילה האונברסלית שייסד ישוע,אולי זה משהו אחר? האם כבר מראש נקבע שאין יורש לפטרוס,אם לא אז איך תוכל להתנהל קהילתו של המשיח ללא סמכות כמו של פטרוס? האם פטרוס היה בעצם המנהיג האחרון של קהילתו של המשיח? שהרי יש פה סתירה הרי נאמר בברית החדשה שישוע אמר לפטרוס:"כאן אבנה את קהילתי ושערי שאול לא יגברו עליה..." ועוד הוא הוסיף ואמר:"לך אתן את מפתחות מלכות השמים וכל מה שתאסור על הארץ יהיה אסור בשמים וכל מה שתתיר על הארץ יהיה מותר בשמים". משהו כזה בערך. אז איך בדיוק בימינו מתנהלת קהילת המשיח ללא סמכות של פטרוס או לפחות משהו שיוכל להיות יורשו? אגב אני לא מבין אם השליחים קיבלו סמכות למחול על חטאים אז הרי צריך היה שגם להם יהיו יורשים בסמכות זאת שהרי הם כבר בימינו לא מנהיגים את קהילת המשיח. ישוע אמר לשליחיו:"השומע אליכם אליי הוא שומע" אז האם אין פה הרבה סתירות או שייתכן ויש לי אי הבנה בכתוב,במידה וכן אני רוצה להבין במה טעיתי.
 
האמת ידידי לא נמצאת בשום מקום מלבד ב

ישוע המשיח עצמו. רק בו תוכל למצוא את האמת כולה, כי הוא האמת. שמעון כיפא, לא היה מעולם מנהל הקהילה האוניברסלית. בוא נחשוב רגע שאם המקום של האפיפיור הוא אכן המקום של פטרוס, האם יעלה על דעתו של מישהו, לגעור בו, להעמיד אותו במקום ועוד בפני נוכחים?, ולא רק זה - כשכל הדורות שקוראים בספר יכולים לדעת על חטאו? "כְּשֶׁבָּא כֵּיפָא לְאַנְטִיוֹכְיָה הִתְיַצַּבְתִּי נֶגְדּוֹ מִפְּנֵי שֶׁנִּמְצָא בּוֹ דְּבַר אַשְׁמָה. בְּטֶרֶם בָּאוּ כַּמָּה אֲנָשִׁים מֵאֵת יַעֲקֹב הוּא סָעַד יַחַד עִם הָאַחִים מִן הַגּוֹיִים, אֲבָל כַּאֲשֶׁר בָּאוּ הַלָּלוּ נָסוֹג מֵהֶם בִּגְלַל פַּחְדּוֹ מִן הָאַחִים הַנִּמּוֹלִים. וְיֶתֶר הָאַחִים הַיְּהוּדִים כִּחֲשׁוּ כָּמוֹהוּ, עַד שֶׁאֲפִלּוּ בַּר-נַבָּא נִגְרַר אַחֲרֵיהֶם בְּכַחֲשָׁם. בִּרְאוֹתִי כִּי הֵם סוֹטִים מֵאֱמֶת הַבְּשׂוֹרָה, אָמַרְתִּי לְכֵיפָא לְעֵינֵי כָּל הַנּוֹכְחִים: "אִם אַתָּה הַיְּהוּדִי מִתְנַהֵג כְּגוֹי וְלֹא כִּיהוּדִי, מַדּוּעַ תְּאַלֵּץ אֶת הַגּוֹיִים לִחְיוֹת כִּיהוּדִים?" (גלטים ב':11-14) כשישוע המשיח שאל את תלמידיו - "וְאַתֶּם מָה אוֹמְרִים, מִי אֲנִי?" עָנָה שִׁמְעוֹן כֵּיפָא וְאָמַר: "אַתָּה הַמָּשִׁיחַ, בֶּן-אֱלֹהִים חַיִּים!" אָמַר לוֹ יֵשׁוּעַ: "אַשְׁרֶיךָ שִׁמְעוֹן בַּר-יוֹנָה, כִּי לֹא בָּשָׂר וָדָם גִּלָּה לְךָ, אֶלָּא אָבִי שֶׁבַּשָּׁמַיִם. וְגַם אֲנִי אוֹמֵר לְךָ כִּי אַתָּה כֵּיפָא וְעַל הַצּוּר הַזֶּה אֶבְנֶה אֶת קְהִלָּתִי וְשַׁעֲרֵי שְׁאוֹל לֹא יִגְבְּרוּ עָלֶיהָ. אֶתֵּן לְךָ אֶת מַפְתְּחוֹת מַלְכוּת הַשָּׁמַיִם וְכָל מַה שֶּׁתֶּאֱסֹר עַל הָאָרֶץ יִהְיֶה אָסוּר בַּשָּׁמַיִם, וְכָל מַה שֶּׁתַּתִּיר עַל הָאָרֶץ יִהְיֶה מֻתָּר בַּשָּׁמַיִם." (מתי ט"ז: 15-19) לכאור נדמה שישוע כמו מכריז על שמעון כיפא עצמו שהוא הצור - הסלע שעליו הוא יבנה את קהילתו ושערי שאול לא יגברו עליה, אך מה ישוע אומר לשמעון כיפא, לאחר שישוע מספר שהוא עתיד לסבול ולמות ולקום לתחייה, ושמעון אומר לו בפס' 22- "חָלִילָה לְךָ, אֲדוֹנִי. אַל יִהְיֶה הַדָּבָר הַזֶּה לְךָ!" ישוע מייד הגיב ואמר לכיפא בפס' 23 - "סוּר מִלְּפָנַי, שָׂטָן. מִכְשׁוֹל אַתָּה לִי, כִּי אֵין לִבְּךָ לְדִבְרֵי אֱלֹהִים אֶלָּא לְדִבְרֵי בְּנֵי אָדָם.". וכמו שאנו יודעים אותו כיפא גם התכחש לישוע שלוש פעמים ברגע הקשה ביותר. ההבטחה שישוע הבטיח באמרו על הצור הזה - הוא התכוון לרוח הקודש - רק על רוח הקודש ישוע יכל להסתמך בצורה שכזו. ולכן כל מי שמקבל את רוח הקודש, כל מי שמתמלא ונטבל ברוח הקודש - מקבל את הסמכות הזאת שישוע מדבר עליה. כיום אלוהים נתן לקהילה רועים שונים שירעו את עם האלוהים, הם והזקנים והשמשים ומנהיגי קהילה אחרים הם בעלי סמכות שניתנה מלמעלה. לכל המאמינים שנולדו מחדש ונטבלו ברוח הקודש, יש את הסמכות שניתנה לכיפא, יש בידינו את המפתחות למלכות השמים וכל מה אנו נאסרו על הארץ יהיה אסור בשמים וכל מה שנתיר על הארץ יהיה מותר בשמים. בכדי שמאמין במשיח יוכל לתפקד בתוך הסמכות, עליו להיות תחת סמכות, בכדי שהוא יוכל להבין את המשמעות של הסמכות שניתנה לו. הסמכות אינה אומרת שאתה יותר טוב ממישהו אחר, היא רק אומרת שיש לך יותר אחריות.
 

yevgeny852

New member
שאלות נוספות

רגע אם הצור שמוזכר הוא לא פטרוס הקדוש[שמעון בר-יונה] אלא רוח הקודש אז זה אומר שכל אחד יכול לפרש את כתבי הקודש באופן אישי עם פרשנות אישית ללא מוסד היררכי שיקבע את הפרשנות וכולם יהיו תחת סמכותו? רגע אם כך אז זה אומר שכל אחד שדוחה את סמכות האפיפיור יכול להיות מן סוג של אפיפיור אישי או עצמאי? אבל משהו לא הגיוני הנה מקור לכך שמשהו לא מסתדר: ישוע המשיח ייסד קהילה אחת* (לא אוסף של קבוצות נוצריות ומשיחיות שונות), ורצונו הוא שכולם יהיו חלק מכנסייה אחת זו. אנו לומדים מהבשורה על פי יוחנן כמה חשוב היה לישוע שכל ההולכים אחריו יהיו מאוחדים. הוא התפלל עבור כל המאמינים כי "יִהְיוּ נָא כֻּלָּם אֶחָד; כְּמוֹ שֶׁאַתָּה, אָבִי, בִּי וַאֲנִי בְּךָ, שֶׁיִּהְיוּ גַּם הֵם בָּנוּ, כְּדֵי שֶׁיַּאֲמִין הָעוֹלָם כִּי אַתָּה שְׁלַחְתַּנִי" (יוחנן יז, 21). כאשר אנו קוראים בברית החדשה אנו רואים שישוע ייסד קהילה אחת ויחידה, מאוחדת תחת הנהגתם של פטרוס ויתר השליחים. הוא מעולם לא כונן אוסף בלתי מאורגן של קבוצות נוצריות ומשיחיות כפי שקיימות כיום – שונות האחת מהשנייה וחסרות הסכמה ביניהן בענייני אמונה ומוסר חשובים. הכנסיות האורתודוקסיות המזרחיות התנתקו מאחדות עם האפיפיור בשנת 1054. הכנסיות הפרוטסטנטיות גרמו נזק נוסף לאחדות הנצרות בהיפרדן מהכנסייה הקתולית החל במאה ה-16, והן ממשיכות להתפצל עוד גם בימינו. אפילו הכנסיות החדשות ה"לא משויכות" (זאת אומרת, אינן מגדירות עצמן כשייכות לאף קבוצה נוצרית או משיחית) – גם אם הן נמנעות מלסווג עצמן – הן בעצם קבוצה נוספת של נוצרים אוונגלים. המידע לקוח מתוך אתר קתולים למען ישראל. אז יש פה סתירה כלשהי. מדוע יש כזה חוסר אחדות בקרב קהילות פרוטסטנטיות / אוונגליות / משיחיות? מפאת היעדרותה של סמכות חוקית (לגיטימית). לעתים קרובות נאמר כי הכנסייה היא האיחוד הבלתי נראה של כל המאמינים, כי היא מודרכת על ידי רוח הקודש וכי ישוע הוא העומד בראשה – וכי אין בראשה סמכות אנושית מהותית כאן על פני כדור הארץ. אך התיאוריה הזו מקורה אינו בכתבי הקודש והיא אינה עובדת בפועל. היא גרמה למעשה לבלבול עצום ולמחלוקות בתוך גוף המשיח. ועוד מקור אומר: התגובה הטבעית המיידית נגד טענה זו היא לעתים קרובות: "מדוע עליי להיכנע למרותם של אישים אלה? ידוע מההיסטוריה כיצד אנשים השתמשו לרעה בסמכותם וטעו ביותר!". נכון הוא הדבר, כי בכל מקרה של מתן סמכות בידי אנשים יש סכנה כי ישתמשו בה לרעה. אך אנחנו לעולם איננו חופשיים מסמכות אנושית בכל הנוגע לעניינים רוחניים. כשאנו מחליטים להשתייך לקהילה מסוימת, אנו נכנעים למרותו של מנהיג הקהילה או של הרב וללימודיו – אשר יכולים לסטות מהאמת. ואם אנו מחליטים לדחות על הסף סמכות כלשהי, או אז הופכים אנחנו בעצמנו למרות שאליה אנו נכנעים – שגם בה היכולת לטעות, המגבלות והעיוורון הפרטיים שלנו. במילים אחרות, עלינו לבחור מהי המרות שאליה אנו נכנעים: הסמכות שישוע המשיח בעצמו מינה כשהבטיח כי "רוּחַ הָאֱמֶת, כְּשֶׁיָּבוֹא יַדְרִיךְ אֶתְכֶם אֶל כָּל הָאֱמֶת" (יוחנן טז, 13) וכי "שַׁעֲרֵי שְׁאוֹל לֹא יִגְבְּרוּ עָלֶיהָ" (מתי טז, 18); או הסמכות האנושית של מישהו אחר. דחיית סמכותו של האפיפיור משמעותה כי כל מנהיג קהילה, או אפילו כל אדם פרטי, הופך להיות "אפיפיור" בעצמו, המלמד את קהילתו פרשנותו האישית לכתבי הקודש. זהו איננו המתכון לאחדות, כי אם לאנרכיה. עדיף ללא ספק לקבל את הסמכות שמינה ישוע המשיח ואשר שומרת בנאמנות על תורתו – כפי שהבטיח! האם זה אומר שכל אחד יכול להיות משהו כמו "אפיפיור" אם אין סמכות אחת? עדיין לא הבנתי. איך יוכלו להיות כמה מנהיגים בימינו ללא סמכות של מנהיג יחיד שיאחד אותם תחת סמכות אחת?
 
../images/Emo26.gif

אם הצור, הוא לא שמעון כיפא, אלא רוח הקודש, משמעו שיש מקום לפרשנויות אישיות? ממש לא! הרי אין כל מקום לפרשנות אישית, אלא לפרשנות של רוח הקודש. נכון שבפועל, הרבה אנשים נושאים את שם ה' לשווא ואמרים שהם קיבלו התגלות ברוח שכך הם פני הדברים ולא אחרת. לכן חלה עלינו החובה לשים את עצמנו תחת סמכות של רועה קהילה שנמצא בקשר עם רועיי קהילה אחרים. לגבי השאלה על סמכותו של האפיפיור, ואם כל אחד יכול להיות בעל הסמכות של האפיפיור. כן! בפירוש כן! ישוע נתן סמכות לכל המאמינים, "אָמַר לָהֶם: "לְכוּ אֶל כָּל הָעוֹלָם וְהַכְרִיזוּ אֶת הַבְּשׂוֹרָה לְכָל הַבְּרִיאָה. הַמַּאֲמִין וְנִטְבָּל יִוָּשַׁע, וּמִי שֶׁלֹּא יַאֲמִין יֶאְשַׁם. וְאֵלֶּה הָאוֹתוֹת אֲשֶׁר יִלָּווּ אֶל הַמַּאֲמִינִים: יְגָרְשׁוּ שֵׁדִים בִּשְׁמִי; בִּלְשׁוֹנוֹת חֲדָשׁוֹת יְדַבְּרוּ; יָרִימוּ נְחָשִׁים, וְאִם יִשְׁתּוּ רַעַל מֵמִית לֹא יִנָּזְקוּ; יְדֵיהֶם יִסְמְכוּ עַל חוֹלִים וְיִיטַב לָהֶם." (מרקוס ט"ז: 15-18) וישנם עוד פסוקים רבים על הסמכות שניתנה למאמינים ברוח הקודש. לכל המאמינים. יש לכולנו סמכות ברוח, כולנו בנים לאלוהים באמונה בישוע המשיח. וכולנו נטבלנו ברוח הקודש, ויש לנו מעמד של יורשי ההבטחה, לכל המאמינים. לא רק לאדם אחד. למעשה לסמכות של האפיפיור אין כל סימוכין בכתבי הקודש. פטרוס הוא רק דוגמה למנהיג-רועה. תודה לאל על מרטין לותר(שאני דוחה על הסף את הדברים האחרונים שהוא כתב - על העם היהודי), שהביא רפורמה לכנסייה הקתולית, ובעקבות כך התפתחה הכנסייה הפרוטסטנטית ובצדק. היה צורך דחוף ביותר ברפורמה, כיוון שהכנסייה הקתולית דגלה בהצדקה עצמית, ולא הייתה כל הבנה שהאדם מוצדק ע"י האמונה בישוע המשיח בלבד, ובנוסף גם לא הייתה כל הבנה שהאדם חייב להיוולד מחדש - מלמעלה, ושאי אפשר להיוולד אל תוך האמונה המשיחית באופן טבעי, כלומר אם אביך ואימך מאמינים אז אין זה הופך אותך למאמין רק בגלל שנולדת למשפחה של מאמינים. לאט לאט אנשים שהגיעו להתגלויות חדשות ברוח שמבוססות על הדבר, מצאו שיש להיטבל במים עם כל הגוף, רק לאחר שחזרת בתשובה ונושעת -נולדת מחדש, ומצאו שישנה טבילה ברוח, ועוד דברים רבים שזרמים שונים שקיימים כיום בנצרות גילו ברוח, ולכן גם נוצר פיצול. נכון הוא שישוע התפלל ורצה ורוצה שהקהילה תהייה אחת ומאוחדת כמו שהוא מאוחד עם האב ורוח הקודש. וזהו הרצון גם שלי ושל כל האחים והאחיות שמסביבי. עלינו לחתור אל האחדות במשיח, ואני מאמין שאנחנו יכולים לעשות זאת, ולא משנה לאיזה זרם אתה שייך. הכנסייה הקתולית, אם היא לא מקבלת את הזרמים השונים, היא דווקא הופכת לגורם של פילוג ולא גורם של אחדות. למשל, אח באמונה שהוא קתולי, לא יוכל להשתתף בסעודת האדון בקהילה שלי, לא בגלל שאנחנו לא רוצים שהוא ישתתף, אנו דווקא נקבל אותו וניתן לו את סעודת האדון, אך מבחינתו, אסור לו לקחת את סעודת האדון, שלא התפללו עליה כפי שנהוג להתפלל בכנסיה הקתולית. וזאת רק דוגמה אחת. ישנה סמכות אחת, והיא הסמכות של האב בישוע המשיח דרך רוח הקדוש. ויש לו דבר והוא נתן לנו המאמינים את רוח הקודש, שהיא תדריך אותנו אל כל האמת. "כֹּה אָמַר יְהוָה אָרוּר הַגֶּבֶר אֲשֶׁר יִבְטַח בָּאָדָם וְשָׂם בָּשָׂר זְרֹעוֹ וּמִן-יְהוָה יָסוּר לִבּוֹ׃ וְהָיָה כְּעַרְעָר בָּעֲרָבָה וְלֹא יִרְאֶה כִּי-יָבוֹא טוֹב וְשָׁכַן חֲרֵרִים בַּמִּדְבָּר אֶרֶץ מְלֵחָה וְלֹא תֵשֵׁב׃ בָּרוּךְ הַגֶּבֶר אֲשֶׁר יִבְטַח בַּיהוָה וְהָיָה יְהוָה מִבְטַחוֹ׃ וְהָיָה כְּעֵץ שָׁתוּל עַל-מַיִם וְעַל-יוּבַל יְשַׁלַּח שָׁרָשָׁיו וְלֹא ירא (יִרְאֶה) כִּי-יָבֹא חֹם וְהָיָה עָלֵהוּ רַעֲנָן וּבִשְׁנַת בַּצֹּרֶת לֹא יִדְאָג וְלֹא יָמִישׁ מֵעֲשׂוֹת פֶּרִי׃ (ירמיה י"ז: 5-8)
 
אתה פשוט דמגוג !!!!

אתה לא מסוגל לחשוב תגיד לי? באמת מצטער שאני מתבטא ככה! אבל אותה ,רוח קודש" שהיא רק הצור גורמת לך אדון יעקב אחד לחשוב לדוגמא שטבילה צריכה להעשות בחיים הבוגרים ואותה רוח קודש גורמת לקתולי לחשוב אחרת! ואותה רוח קודש מקפיצה המון קבליסטיים לבמות בכל העולם ואותה "רוח קודש" גורמת למחבל לפוצץ את עצמו! כן רוח הקודש תקרא לזה אלוהים תקרא לזה כוח עליון כל האנשים שציינתי כרגע פועלים מתוך מה שהם חושבים שזה רוח הקודש..אבל אתה תטען בדיוק כמוהם שזה לא.. אני ירצה הוכחה ומה אתה תגיד לי? תקרא בכתובים...כן האות הכתובה מה הברית החדשה אומרת על האות הממיתה אה? וכמה ספרים מאלוהים קיבלה האנושות כל ימי חייה...מממ... מעניין.. ממש עצוב איך אתה סותם חורים עם עוד חורים או כמו שישוע אמר זאת יותר טוב עם המשל של הזבוב והפיל מסננת או משהו כזה...בדיוק כמו החרדים האלה שזורקים איזה תירוץ עלוב לקושיה של איזה נער שבאמת שואל בתמים ובפיקחות אבל אז שוב חוזר לסורו .. אהבה ללא תנאים כתוב בברית החדשה...כן אבל רק לאחר שתקיים מספר תנאים..מדהים פשוט..
 
אני אתעלם מהאשמה המטופשת והחסרת כל בסיס לוגי

רוח הקודש היא לא 'רק' צור. היא ה-צור. רוח הקודש הוא רוח האלוהים שהוא לא משתנה, הוא אותו האחד אתמול היום ומחר. כשהרוח אומר דבר אחד הוא לא משנה את דעתו ואומר דבר אחר. הוא לא גורם לאדם אחד לחשוב X ולאדם אחר לחשוב Y. יש לנו את דבר ה', ועפ"י דבר ה', על האדם להיוולד מלמעלה, ורק מתוך חזרה בתשובה לאחר שהוא מכיר בחטאו הוא יכול להיוולד מחדש וליוושע. והטבילה שהיא הזדהות עם מותו ותקומתו מבין המתים של ישוע המשיח, ומוות לעולם לחטא ולבשר ותקומה לחיים לאלוהים ולמלכותו, לא יכולה להתקיים ללא בחירה חופשית ברצונו של האדם, ולכן אין מצב שרוח הקודש תגרום למישהו לחשוב אחרת. כך שהמחשבה הקתולית לגביי הטבילה, היא שגוייה מיסודה מקורה לא ברוח הקודש. אני רק רוצה להבהיר כאן, שלא כל המחשבות הקתוליות הן שגויות, ישנם דברים אצל הקתולים, שהם נכונים מאד. רוח הקודש לא נמצאת אצל הקבליסטים ובטח שלא גורמת למחבל לפוצץ את עצמו. תזהר שלא לגדף את הרוח. רוח הקודש היא רוח האלוהים, היא רוח של אהבה וחמלה וקדושה, והיא רבת עצמה. האנושות קיבלה מאלוהים 66 ספרים שמאוגדים, לדבר ה' - התנ"ך והברית החדשה. לגבי המשפט האחרון שלך, אלוהים אוהב אותך ללא כל תנאי. אך בכדי שאתה תוכל להנות מאהבתו כן יש תנאים מסוימים, שהם חוקים רוחניים. כמו שישנם חוקים פיזיים. אם אתה תאמין באלוהים או לא אם אתה תאהב אותו או לא, אם אתה תעשה את כל המעשים הרעים שתעשה. אלוהים עדיין יאהב אותך, והחסד שלו עדיין יהיה זמין עבורך, אך בכדי שאתה תוכל להינות מהחסד של אלוהים ומאהבתו, עליך לקבל את חסדו ואת אהבתו באמונה.
 
אסביר לאט כדי שתבין

אותו מחבל שפוצץ את עצמו עושה זאת בשראת הרוח ככה הוא טוען ואתה טוען שבהשראת רוח קודש יש לעשות טבילה פעם אחת כי כך כתוב בתנך שלך אותה רוח קודש הורה וטובה ששלחה את יהושע בן נון לעשות פוגרומים בעמים שלמים אותה רוח קודש שמתמקחת עם אברהם אבינו כמה לחסל בסדום ועמורה אותה רוח קודש שטוענת ש.. והרוח לא משתנה מעולה כי זה בדיוק מה שהנוצרים קיימו ועשו הלכה למעשה בציד המכשפות "מכשפה לא תחיון" ובמסעות הצלב הרי רוח הקודש לא משתנה! אם כך פני הדברים תקיים את ההלכה כמו שצריך לפי ספר דברים! אם כך פני הדברים שמור את יום השבת כפי שכתוב! הרי אלוהים חיסל אדם רק בגלל שכסף ענפים בשבת! יש הרבה מה לעשות היום הרבה אנשים בוגדים אחד בשני יש לחסל אותם כב כִּי-יִמָּצֵא אִישׁ שֹׁכֵב עִם-אִשָּׁה בְעֻלַת-בַּעַל, וּמֵתוּ גַּם-שְׁנֵיהֶם--הָאִישׁ הַשֹּׁכֵב עִם-הָאִשָּׁה, וְהָאִשָּׁה; וּבִעַרְתָּ הָרָע, מִיִּשְׂרָאֵל. {ס} בכלל אלוהים כזה טוב והוא גם די מורכב ששולח בני אדם לרצוח אך בו זמנית כתוב בחוזה שלו אל תרצח א וַיְדַבֵּר יְהוָה, אֶל-מֹשֶׁה לֵּאמֹר. ב וְאֶל-בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, תֹּאמַר, אִישׁ אִישׁ מִבְּנֵי יִשְׂרָאֵל וּמִן-הַגֵּר הַגָּר בְּיִשְׂרָאֵל אֲשֶׁר יִתֵּן מִזַּרְעוֹ לַמֹּלֶךְ, מוֹת יוּמָת; עַם הָאָרֶץ, יִרְגְּמֻהוּ בָאָבֶן ט וּבַת אִישׁ כֹּהֵן, כִּי תֵחֵל לִזְנוֹת--אֶת-אָבִיהָ הִיא מְחַלֶּלֶת, בָּאֵשׁ תִּשָּׂרֵף. יד הוֹצֵא אֶת-הַמְקַלֵּל, אֶל-מִחוּץ לַמַּחֲנֶה, וְסָמְכוּ כָל-הַשֹּׁמְעִים אֶת-יְדֵיהֶם, עַל-רֹאשׁוֹ; וְרָגְמוּ אֹתוֹ, כָּל-הָעֵדָה. ו וְהַנָּבִיא הַהוּא אוֹ חֹלֵם הַחֲלוֹם הַהוּא יוּמָת, כִּי דִבֶּר-סָרָה עַל-יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם הַמּוֹצִיא אֶתְכֶם מֵאֶרֶץ מִצְרַיִם וְהַפֹּדְךָ מִבֵּית עֲבָדִים--לְהַדִּיחֲךָ מִן-הַדֶּרֶךְ, אֲשֶׁר צִוְּךָ יְהוָה אֱלֹהֶיךָ לָלֶכֶת בָּהּ; וּבִעַרְתָּ הָרָע, מִקִּרְבֶּךָ. {ס} טז הַכֵּה תַכֶּה, אֶת-יֹשְׁבֵי הָעִיר הַהִוא--לְפִי-חָרֶב: הַחֲרֵם אֹתָהּ וְאֶת-כָּל-אֲשֶׁר-בָּהּ וְאֶת-בְּהֶמְתָּהּ, לְפִי-חָרֶב. יז וְאֶת-כָּל-שְׁלָלָהּ, תִּקְבֹּץ אֶל-תּוֹךְ רְחֹבָהּ, וְשָׂרַפְתָּ בָאֵשׁ אֶת-הָעִיר וְאֶת-כָּל-שְׁלָלָהּ כָּלִיל, לַיהוָה אֱלֹהֶיךָ; וְהָיְתָה תֵּל עוֹלָם, לֹא תִבָּנֶה עוֹד. יח וְלֹא-יִדְבַּק בְּיָדְךָ מְאוּמָה, מִן-הַחֵרֶם--לְמַעַן יָשׁוּב יְהוָה מֵחֲרוֹן אַפּוֹ, וְנָתַן-לְךָ רַחֲמִים וְרִחַמְךָ וְהִרְבֶּךָ, כַּאֲשֶׁר נִשְׁבַּע, לַאֲבֹתֶיךָ. יט כִּי תִשְׁמַע, בְּקוֹל יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, לִשְׁמֹר אֶת-כָּל-מִצְו‍ֹתָיו, אֲשֶׁר אָנֹכִי מְצַוְּךָ הַיּוֹם--לַעֲשׂוֹת, הַיָּשָׁר, בְּעֵינֵי, יְהוָה אֱלֹהֶיךָ. {ס} נפלא ממש.. אלוהים ורוח הקודש לא משתנה או שכן? ואחרי הכל הוא אלוהים כזה טוב שרצח את בנו שלו ממש שאותו בן זה הוא כן ? ברחמים רבים על מנת שיכפרו לנו על כל הזוועות שעשינו כמו רצח וכאלה.. ממש חינוך הולם לילדים... "אלוהים אוהב אותך ויש לו צדק ורמות מוסר שלא תבין..אבל באחד הימים תוכל להיות בדיוק כמוהו" מה התירוצים הבאים שלך ברית חדשה אלוהים לא משתנה אבל נסיבות כן? אתמול הוא נתן לנו הוראה אחת והיום היא לא תקפה? תמשיך לתת פרשנויות שונות באמצעות "רוח הקודש" לכל הפסוקים הללו ולטעון שאתה שונה מאנשי דת שעושים בדיוק את אותו הדבר בהשראת "רוח הקודש" הבלתי משתנה אני בחוץ
 
מעולם לא היית בפנים

מעולם לא נתתי פירושים שונים, לדבר ה'. אני הסברתי ומסביר את דבר ה', עפ"י התגלות שקיבלתי ברוח הקודש, התגלות שמאות אלפי קדושים קיבלו ברחבי העולם וברבות השנים. רוח הקודש תמיד מצביעה על ישוע המשיח, ותמיד מביאה איתה נחמה, גם תוכחת רוח הקודש, היא נחמה גדולה. המחבל המתאבד עושה זאת, ברוח של האיסלם, שהיא רוח שקרית - איך אני יודע? כי היא אומרת את ההפך ממה שרוח הקודש אומרת. אלוהים אכן קדוש ולא משתנה, אך כן הנסיבות השתנו, המשיח בא ולקח על עצמו את החטא ואת קללת החטא, ואת שכר החטא שהוא המוות. אני יכול לכתוב, עוד הרבה מאד דברים בכדי להסביר דברים לעומקם ולמעשה כבר התחלתי, אך כשקראתי שוב את התגובה שלך, החלטתי שאין כל טעם להמשיך. הרוח שלך כל-כך רעה, והלב שלך כל-כך קשה. שלעת עתה הדבר לא שווה את המאמץ להביא את הדברים. ישוע בא לעולם בכדי לקחת את חטאיך ואת חטאי. ואת כל עונשי המוות המוזכרים בתורה, הוא לקח על עצמו. קיים היום חסד גדול לקבל את מתנת ההצדקה שבאמונה. אתה לא רוצה לקבל? אל תקבל. אתה לא רוצה לבוא לאלוהים? אל תבוא. אתה לא רוצה להכיר את זה שברא אותך? אל תכיר. אתה לא רוצה לדעת את כוחו העל טבעי של אלוהים בחייך? אל תדע. המשך לחיות כדג מת שזורם עם הזרם.
 
למעלה