יש טעות נפוצה, לגבי התלת מנועיים
הממקמת את המנוע בשורש מייצב הכיוון, ולא כך הוא. המנוע ממוקם ממש בזנב. ה"עיבוי" בשורש המייצב הוא רק הכונס. כמו שניתן לראות בתמונה, בה חסרים המנועים, המנוע המרכזי מותקן ממש בקונוס הזנב. מאחר ובמטוסים אחרים זהו המקום בו נהוג ונוח להתקין את ה APU הרי שזה "יוצר בעיה", ב 727. הפתרון שלהם הוא פשוט, וקיים גם במטוסים אחרים. ה APU מותקן בגחון המטוס, בין כני הנסע. לגבי התפעול של ה APU. כל עוד המטוס מקבל "מתח קיר" אין צורך ב APU. בקטע של ה"דחיפה אחורה", אם אין אספקת מתח (ולרוב הבעיה היא גם בעיית מיזוג לנוסעים) יש צורך ב APU. ספציפית לגבי ה 727 -מטוס זה תוכנן גם כמטוס עצמאי. מי שמכיר יודע שיש לו גם מדרגות בחלק האחורי, בין שני המנועים, כך שהוא לא נזקק לשירותי שדה. זו להערכתי הסיבה להעברת ה APU קדימה, כך שהנוסעים היורדים לא יפגעו מהגזים היוצאים. לגבי מטוסים אחרים - בהכירי את עולם התעופה, אני מניח שזה דומה. בודאי שחיפוש ברשת יעלה פתרונות.