שאלה לגבי משלוח חוזר

nino15

New member
שאלה לגבי משלוח חוזר

עכשיו ראיתי באתר של USPS שיש לי חבילה שחוזרת אליי כי הלקוחה לא לקחה אותה.
אני בזמן האחרון מוציאה יותר ויותר כסף על משלוחים חוזרים. יש לכן ניסוח להודעה שמרמזת בעדינות ללקוחות שישתתפו בעלות של המשלוח החוזר?
 

nino15

New member
מישהו יכול לעזור? ../images/Emo208.gif

אני רוצה לכתוב לה קונבו...
 
במקרה כזה

(היה לי כבר) אני שולחת קונבו (וגם מייל במקביל) ומסבירה שהחבילה נשלחה חזרה אליי כי לא הייתה דרישה. ומבקשת מהלקוחה לחזור אליי כדי שנוכל לפתור את הבעיה ביחד. וזהו. וזאת בגלל שאם אני אציע פתרון (משלוח על חשבוני) היא בוודאי תסכים, ולכן אני מעדיפה שהיא תיקח את האחריות עליה. זו הסיבה שנשאר משהו "פתוח" במשפט "כדי שנוכל לפתור את הבעיה ביחד" וכאשר הלקוחה תחזור אלייך, יש מצב שהיא תציע לשלם ואז תשלחי לה בקשת תשלום דרך פייפאל.
 

RolyzCreations

New member
הצעה לניסוח

The package I sent you on Sep. 1st (just for example) was unclaimed by you and is not sent back to me.​
אם נעשו ניסיונות מסירה וכתוב באתר USPS תצייני אותם ואת התאריכים.
You can check the USPS site for details. The package tracking number is RR1234567IL. If you wish me to sent it again please let me know so I can send you a money request for the additional shipping cost.​
 

nino15

New member
תודה!

מניסיונכם, לקוחות מסכימים לשלם שוב את מחיר המשלוח?
 

nino15

New member
למישהו יש ניסיון עם זה?

הלקוחות משלמים שוב את מחיר המשלוח? מה אתן עושות אם לא?
 
זה תלוי בך

אבל האם שלחת לה קונבו לגבי זה? האם היא חזרה אלייך? לפעמים לא ניתן לתכנן מה יהיה בדיוק... תלוי באופי של הלקוחה.. תראי מה תהיה תגובתה, תספרי לנו... ונראה איך ניתן לקדם את זה בדרך הטובה ביותר. .... ואולי היא תציע בעצמה לשלם? כל מקרה לגופו. והכי חשוב, אל תלחצי...
 

nino15

New member
עוד לא שלחתי לה קונבו

כי רציתי שזה קודם יחזור אלי. סתם חשבתי שכדאי שאני אעשה לי איזה הודעה מוכנה כי קרה לי כבר איזה 5 פעמים ששלחתי בחזרה על חשבוני, וזה סך הכל מצטבר
 

RolyzCreations

New member
אין שום סיבה שתשלחי על חשבונך

זה לא שטעית בכתובת. על אחריות הקונה לקחת את החבילה. אם היא לא עושה את זה שתבחר אם לשלם שוב על המשלוח או לוותר על החבילה.
 

RolyzCreations

New member
זו גם הסיבה שאני לא משאירה יותר פידבק

מייד אחרי התשלום. בזמנו בקומונה (אם אני לא טועה) דבורה העלתה את הטיעון הזה והשתכנעתי. תפקיד הקונה לא מסתיים עם התשלום, היא גם צריכה ללכת לאסוף את החבילה, ולא מתפקידי כמוכרת לרדוף אחריה עם חבילות שחוזרות.
 

crit

New member
לקוחות משלמים על משלוח חוזר

אין "אם לא" - תישארי אסרטיבית ומנומסת בסגנון אמריקאי ותתעקשי. תפני אליהן בשאלה מה לעשות עם ההזמנה שלהן שחזרה, בד"כ הן מתנצלות ומספרות סיפור ושואלות אם אפשר לשלוח שוב וכשזה בא מהן, הן מבינות בד"כ שזה עולה כסף. לקוחה שלא היתה מוכנה לשלם על משלוח חוזר שלחתי לה מייל שאומר שאנסה למכור את זה שוב ולכשימכר אחזיר לה את כספה - וכך עשיתי
 
למעלה