במקרה כזה
(היה לי כבר) אני שולחת קונבו (וגם מייל במקביל) ומסבירה שהחבילה נשלחה חזרה אליי כי לא הייתה דרישה. ומבקשת מהלקוחה לחזור אליי כדי שנוכל לפתור את הבעיה ביחד. וזהו. וזאת בגלל שאם אני אציע פתרון (משלוח על חשבוני) היא בוודאי תסכים, ולכן אני מעדיפה שהיא תיקח את האחריות עליה. זו הסיבה שנשאר משהו "פתוח" במשפט "כדי שנוכל לפתור את הבעיה ביחד" וכאשר הלקוחה תחזור אלייך, יש מצב שהיא תציע לשלם ואז תשלחי לה בקשת תשלום דרך פייפאל.