הייתי מחלק את התשובה לשלוש
1. בכל עסק, גם בפיציריות ומקדונלד'ס, יש נהלי חפיפה והכשרה מסודרים. הנוהל יכול להיות כתוב ומסודר מאוד, יכול לכלול מבחן בסוף ויכול להיות פשוט לעבוד כמה ימים לצד עובד ותיק ומנוסה. אם אין שום דבר כזה, הייתי מתרחק מהעסק הזה גם בתור עובד וגם בתור לקוח.
 
2. יש בעיה מאוד גדולה בזה שיש לך חוסר בטחון מקצועי לגבי ההספק שלך. יכול להיות שלקבוע פגישה אחת מתוך 100 טלפונים זה יפה! ויכול להיות שזה כשלון מוחלט. גם כאן זו לא אשמתך, אלא אשמתו של המעסיק שלך שלא נותן לך הכוונה מקצועית מספיקה.
 
3. התוכנה שאתה מתאר נשמעת לא חוקית. אני יודע בוודאות ש-"יד2" ו-"מדלן" אוסרים באופן חד משמעי סריקה של האתרים שלהם ע"י תוכנות. אם אתה משתמש בבסיס נתונים שהושג באופן לא חוקי אתה בבעיה גדולה מאוד... מעבר להיבט החוקי, יש כאן גם היבט של יציבות עסקית. "יד2" יכולים בהחלטה של רגע להגביר את האבטחה שלהם והתוכנה תפסיק לעבוד. אם אין לך מקורות נוספים - אתה בבעיה.
 
4. ברמה האישית, לא לכולם מתאים להיות זמר, לא לכולם מתאים להיות עובד הייטק ולא לכולם מתאים לעבוד במכירות. זה לא אומר שום דבר טוב או רע, זו פשוט המציאות. העובדה שמחירי הנדלן כיום בשיא חסר תקדים זה לא אומר שלמתווכים יש יותר הכנסות, למעשה ההפך המוחלט הוא הנכון. אחת הסיבות לשיא הזה טמונה בנגישות של אתרי הנדלן, מה שהופך את המתווך למיותר לחלוטין... זו כנראה תקופה מאוד לא טובה לעשות צעדים ראשונים בתחום הזה...
 
 
דבר אחרון, בנימה אישית: אם אתה עובד במקום עבודה כלשהו, להעסיק אותך על בסיס עמלות בלבד זה לא חוקי. תוודא שהמתווך שאתה עובד עבורו משלם לך לכל הפחות שכר מינימום.