david80
Active member
שאלה לגבי עתיד רכבת ישראל: מהירות
שאלה לגבי עתיד רכבת ישראל: מהירות
בעשור האחרון פורק כל התשתית המסילתית בין לוד, תל אביב לבין חיפה והונחו פסים ואדנים גדולים וחזקים יותר כדי לנסוע במהירויות 140-160 קמ"ש. אם רכבת ישראל תחליט בעתיד להפעיל רכבות במהירות 200 קמ"ש האם היא תצטרך להחליף שוב לפסים ואדנים חזקים עוד יותר? אם, בעתיד הרחוק, אילת תהיה עיר גדולה (כמו חיפה לפחות, ויוקמו סביבה ערי לוין) האם, מבחינת מרחק, יהיה כדאי מבחינה כלכלית להקים קו רכבת למהירות גבוהה מאוד (200-300 קמ"ש) בין אילת לת"א ולצפון (ועוד לא דיברנו על קו ת"א - קהיר)? שבוע טוב ושקט!
שאלה לגבי עתיד רכבת ישראל: מהירות
בעשור האחרון פורק כל התשתית המסילתית בין לוד, תל אביב לבין חיפה והונחו פסים ואדנים גדולים וחזקים יותר כדי לנסוע במהירויות 140-160 קמ"ש. אם רכבת ישראל תחליט בעתיד להפעיל רכבות במהירות 200 קמ"ש האם היא תצטרך להחליף שוב לפסים ואדנים חזקים עוד יותר? אם, בעתיד הרחוק, אילת תהיה עיר גדולה (כמו חיפה לפחות, ויוקמו סביבה ערי לוין) האם, מבחינת מרחק, יהיה כדאי מבחינה כלכלית להקים קו רכבת למהירות גבוהה מאוד (200-300 קמ"ש) בין אילת לת"א ולצפון (ועוד לא דיברנו על קו ת"א - קהיר)? שבוע טוב ושקט!