aaron10.."כל המציל נפש אחת"...
שמח שאני מסייע לך,אתה צריך לחשוב מנקודת המבט של הלקוח הפוטנציאלי שלך. כלומר, לייצר עבורו ערך מוסף, אולי חדשות באתר ועידכונים, גאדג'טים חדשים, אולי מבצעים אמיתיים ללקוחות חוזרים ובכלל.
ב עיקרון אתה בעולם הוירטואלי יכול להפיץ את האתר לכל מקום, השאלה מה מידת ההשקעה שתרצה להשקיע בכל מקום, כדאיות קידום בגוגל, האורגני ובתשלום בפרסום הממומן.
נסה לצאת מהשבלונה של אתר שמוכר אביזרים לסלולר, כאלה יש המון. אולי חבילת מוצרים לטלפון ממותג מסויים, בכל שבוע מוצר אחר, מאמרים וטיפים איך לשמור על הסלולר, אולי אפליקציות שלא חשבנו עליהם, או לא היינו מודעים להם, כמו למשל איך להאריך את זמן הסוללה וכדומה.
אגב, האתר שלך, ויזואלית ומבחינת סידור המוצרים והקטגוריות, בהחלט יפה וטוב, עושה רושם מקצועי לדעתי.