שאלה לגבי פסיכולוגים
האם פסיכולוגים יכולים לקבוע אם יש לילד פיגור? אם הוא כבר סובל מ-ADHD ? כי משסובל מ- ADHD הרי הוא לא לומד , מפריע בשיעור מפזם , שר , זז כל הזמן , ותמיד באי שקט, אז גם מבחינת ללמוד או לקלוט חומר הוא לא קולט כך זה במשך שנים ואז יש לו פער גדול מחבריו, גם מבחינה חברתית הוא לא מקובל כי הילד לא משתף פעולה ולפעמים רוצה לעשות מה שהוא רוצה , אז גם מבחינה חברתית הוא לא מקובל .ואז הילד מתבודד ומרגיש בדידות ,הבטחון העצמי יורד וככל שהוא בודד ומנודה בחברה הבטחון יורד ויורד, כל זה משפיע על חייו של הילד, וכך חולפות השנים . ואז כשבאים לעשות לילד אבחון מגלים שהילד עם פיגור מבחינה אנטלקטואלית וגם מבחינה חברתית וכל זה בגלל ה-ADHD. איך אפשר להפריד בין השניים? ןהאם אתם מכירים פסיכולוגים קליניים שאפשר ללכת אליהם באופן פרטי. כי אם זה מהרווחה אוממשרד החינוך אז לפני שהילד מגיע לאבחון התיק מגיע לפניו ואז המאבחנים כבר יש להם רקע על הנבחן.אני רוצה מישהו נטו. מבלי שידע כלום על הילד. תודה
האם פסיכולוגים יכולים לקבוע אם יש לילד פיגור? אם הוא כבר סובל מ-ADHD ? כי משסובל מ- ADHD הרי הוא לא לומד , מפריע בשיעור מפזם , שר , זז כל הזמן , ותמיד באי שקט, אז גם מבחינת ללמוד או לקלוט חומר הוא לא קולט כך זה במשך שנים ואז יש לו פער גדול מחבריו, גם מבחינה חברתית הוא לא מקובל כי הילד לא משתף פעולה ולפעמים רוצה לעשות מה שהוא רוצה , אז גם מבחינה חברתית הוא לא מקובל .ואז הילד מתבודד ומרגיש בדידות ,הבטחון העצמי יורד וככל שהוא בודד ומנודה בחברה הבטחון יורד ויורד, כל זה משפיע על חייו של הילד, וכך חולפות השנים . ואז כשבאים לעשות לילד אבחון מגלים שהילד עם פיגור מבחינה אנטלקטואלית וגם מבחינה חברתית וכל זה בגלל ה-ADHD. איך אפשר להפריד בין השניים? ןהאם אתם מכירים פסיכולוגים קליניים שאפשר ללכת אליהם באופן פרטי. כי אם זה מהרווחה אוממשרד החינוך אז לפני שהילד מגיע לאבחון התיק מגיע לפניו ואז המאבחנים כבר יש להם רקע על הנבחן.אני רוצה מישהו נטו. מבלי שידע כלום על הילד. תודה