שאלה לגבי קניות באינטרנט

שאלה לגבי קניות באינטרנט

קניתי מוצר כלשהו דרך אתר אינטרנט ועדיין לא קיבלתי את הסחורה. גם את החברה אי אפשר להשיג בטלפון או בכל דרך אחרת. לאן אני פונה במקרה כזה?
 
תשובה

נטע שלום, כדאי להודיע לחברת כרטיסי האשראי על הבעיה עם הרכישה ועל ביטול החיוב וזאת, כדי שלא תחויבי למרות שלא תקבלי את הסחורה. בברכה אילן גולדנברג, עו"ד
 
התקשרתי עכשיו לחברת האשראי

אמרו לי שהעיסקה הנ"ל בכלל לא מופיעה אצלם ולכן יוכלו לתת לי את הפרטים שלהם רק אחרי שהיא תופיע. (זה מה שאמרו לי אחרי שאמרתי להם שאני לא יכולה לבטל דרך החברה, כי אני לא מצליחה להשיג אותם). מצד שני, אם העסקה לא מופיעה בכלל בחברת האשראי, יכול להיות שהיא בכלל לא נקלטה.
 
למעלה